|

لواندوفسکی : از ماشین گلزنی در بارسلونا تبدیل به انسان شده ام.مثل گذشته در گلزنی سرسخت نیستم

به گزارش فوتبال۷۲۴ روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان اروپا در یک دهه گذشته بوده است. این بازیکن 35 ساله برای بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ قدرتمند ظاهر شده بود و برای بارسلونا نیز خوب بوده است، البته نه در همان سطوح بالا.

 

خود لواندوفسکی این را تشخیص داده است، اگرچه اعتراف کرده است که تمرکز فردی او در این مدت در کاتالونیا تغییر کرده است، همانطور که او به Diario AS گفت.

 

🎙قبل از بارسلونا من یک ماشین گلزنی بودم، ولی در بارسا تبدیل به انسان شده ام.

برخی از نظرات در مورد تعداد گل هایی که من به ثمر رساندم دیوانه کننده بود، به خصوص در فصل 41 گل در بایرن (شکستن رکورد گرد مولر بوندسلیگا). رکوردشکنی دیگر هدف اصلی من نیست. مهمترین چیز این است که به تیمم کمک کنم تا پیروز شویم و از مسابقات لذت ببرم. اشتباه نکنید: من هنوز هم می خواهم موفق شوم و گل بزنم، اما مثل گذشته در مورد گلزنی سرسخت نیستم.

 

لواندوفسکی همچنین تمایل خود را برای ماندن در بارسلونا تا زمانی که ممکن است تکرار کرد. او هیچ قصدی برای رفتن به عربستان سعودی و MLS ندارد.

 

 

🎙من حتی به آن (رفتن به عربستان سعودی) فکر نمی کنم. من در بارسلونا، در تیم، در شهر و در کنار خانواده ام بسیار خوشحالم. به عنوان یک فرد خوشحالم.

قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، ایده MLS در ذهنم بود، اما به نوعی بعد از آن نظرم تغییر کرد. پس از فصل بارسلونا، تصور رفتن به آنجا سخت است.”

 

لواندوفسکی شروع سختی در فصل داشت، اگرچه در دو بازی اخیر داخلی خود گلزنی کرده است. بارسلونا امیدوار است که مرد اصلی آنها بتواند در دیدار روز شنبه رئال بتیس به فرم خود ادامه دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید