| |

مصاحبه لوئیس انریکه و مارکینیوش قبل از بازی پاری سن ژرمن و بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرداشب دو تیم پاری سن‌ژرمن و بوروسیادورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دیدار رفت ،مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد .قبل از این بازی لوئیس انریکه و کاپیتان مارکینیوش به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

 

 

لوئیس انریکه در مورد علاقه پاری سن ژرمن به لیگ قهرمانان اروپا:

 

🎙«وقتی یک باشگاه در مورد چیزی وسواس دارد، هرگز خوب نیست. باید امید و جاه طلبی داشته باشی اما وسواس هرگز جواب نمی دهد. ما واقعاً می‌خواهیم بازی کنیم تا با هواداران خود لذت زیادی ببریم، اما هیچ وسواسی وجود ندارد.»

 

لوئیز انریکه در مورد اینکه آیا از خط هافبک راضی است و آیا از جدایی مارکو وراتی پشیمان است:

 

🎙 “من از خط هافبکم بسیار راضی هستم. من بسیار راضی هستم. بسیار راضی هستم.”

 

لوئیس انریکه درباره مانوئل اوگارته:

 

🎙چیزهای زیادی وجود دارد که او می تواند مانند همه بازیکنان در آنها پیشرفت کند. او قبلاً در لیسبون خیلی خوب بازی می کرد و خرید بزرگی برای لوئیس کامپوس است.او بازیکنی جوان با شخصیت قوی است، او برای ما مهم است، او تعادل را به تیم می دهد. او یکی از شگفتی های بزرگ در ابتدای فصل است.

 

لوئیس انریکه درباره اینکه آیا امباپه می تواند برای پاری سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان شود؟

 

🎙 برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به یک تیم بزرگ نیاز دارید. نه فقط یازده، بلکه بیست و سه، و همه بازیکنان باید آماده بازی باشند، هر نقشی که در هر مسابقه دارند.زمانی که باید متواضع، جاه طلب در زمین و متحد با بقیه اعضای تیم باشید، باید متواضع باشید. متواضع، زیرا گاهی اوقات حریف احتمالاً بهتر از شما است اما جاه طلب است که بخواهد در هر مسابقه پیروز شود.”

 

لوئیس انریکه درباره تاکتیک تیمی :

 

🎙 “در سیستم ما شماره 10 وجود ندارد. سیستم ما این موقعیت را ندارد. (..) بازیکنی که پشت مهاجم است، نه، ما اینطور بازی نمی کنیم.»

 

در ادامه مارکینیوش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد :

 

مارکینیوس درباره امباپه:

 

🎙 نقش امباپه تغییر نکرده است. همیشه مشخص بوده که او بازیکن بسیار مهمی برای ما است، او یک رهبر است و در کنار دیگران پیشرو است. او کلمات چ دیدی دارد که به خوبی آنچه را که می‌خواهد و می‌بیند، بیان می‌کند و آنچه را که باید برای بهبود آن انجام دهیم.»

 

مارکینیوش درباره بازی :

 

🎙حریف هر چه که باشد، لوئیز انریکه بسیار خواستار است و در کارهایی که انجام می دهد و در ایده ها و شدت تمرینات به ما منتقل می کند، نقش دارد. لوچو اهداف بسیار روشنی دارد، او آنجا نیست که از یک رقابت خاص حمایت کند. همه مسابقات برای او مهم هستند.”

 

مارکینیوش درباره باژی قبلی و باخت :

 

🎙گروه بلافاصله پس از نیس برگشتند. مربی چیزهایی را به ما نشان داد تا بهتر شویم، که خوب بود. (..) بلافاصله روی دو جلسه تمرینی بعد از آن کار کردیم. همه ما می خواهیم فردا به زمین بازی برویم و تمام تلاش خود را بکنیم تا نتیجه متفاوتی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید