| | | | |

پیولی قبل از بازی با نیوکاسل : میلان باید تغییر کند، اما خوشبختانه اینجا لیگ قهرمانان است

فوتبال724– استفانو پیولی اعتراف کرد که بازی در شکست 5-1 میلان مقابل حریف همشهری اینتر در سری آ در روز شنبه طبق برنامه پیش نرفت، اما معتقد است که چرخش سریع قبل از شروع رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تنها می تواند مثبت باشد. پیولی بعدازظهر دوشنبه نشست خبری پیش از بازی برابر نیوکاسل را برگزار کرد. اگرچه برای مدت کوتاهی به دلیل خاموشی فنی در اتاق مطبوعات میلانلو کنفرانس قطع شد، سرمربی روسونری قاطعانه اعلام کرد که تیمش آماده است تا در دیدار سه شنبه شب مقابل نیوکاسل شرایط را اصلاح کند.

پیولی در پاسخ به سوالاتی در مورد شکست روز دربی گفت:

ما باید تغییر کنیم. آسان نبود، باید صادقانه بگویم. دربی بد گذشت و ما انتظارات زیادی داشتیم، ناامیدی بزرگی بود. اما خوشبختانه این لیگ قهرمانان است. این مهم است که خوب شروع کنید.

من خیلی چیزها را گذرانده ام، لحظات خوب و همچنین بد را پشت سر گذاشته ام. ناکامی های دربی روی شانه هایم سنگینی می کند، برای تغییر نتیجه هر کاری می کنم.

علیرغم ناامیدی روز شنبه، پیولی و تیمش آماده برخواستن دوباره هستند. این مربی تاکید کرد، با این حال، هواداران کسانی هستند که تا اینجای فصل بیشترین اعتبار را دارند.

او پیش از ادامه گفت:

می دانم که مربی تیم قدرتمندی هستم، می دانم که این تیم توانایی واکنش نشان دادن را خواهد داشت. سال گذشته آنها همیشه از ما حمایت کردند حتی زمانی که ما همیشه بد بازی می کردیم. من به آنها مدیونم چون بیش از هر مربی دیگری دربی ها را باخته ام. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این فصل بسیار مثبتی باشد.

تیم میلان نیز با دیدار زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق اینتر و میلان در تمرین روز دوشنبه غافلگیر شد، اگرچه پیولی فاش کرد که امیدوار بود این بازیکن سوئدی قبل از شکست مقابل اینتر به تمرین بیاید.

او قرار بود روز جمعه بیاید، اما او یک تعهد داشت. من خوش شانس بودم که او را تمرین دادم و با او آشنا شدم. حضورش مثبت بود، همه او را دوست دارند. سر شام همدیگر را می بینیم، دوست هستیم.

او به صورت انفرادی با برخی از بازیکنان صحبت کرد، با من در مورد بازیکنان جدیدی صحبت کرد که در حال درخواست اطلاعات بودند.

پیولی در پاسخ به این سوال که آیا میلان می تواند نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیشرفت کند یا خیر، پاسخ داد:

بهبود به معنای رسیدن به فینال است، ما باید آن را گام به گام پیش ببریم. هدف اول عبور از گروه است. این یک گروه متعادل خواهد بود و پاری سن ژرمن برتری های جزئی خواهد داشت، اما تیم هایی هستند که می توانند امتیاز را از یکدیگر بگیرند.

پیولی در ارزیابی حریف معتقد است که نیوکاسل تیم آسانی برای آنها نخواهد بود.

به نظر من تیم کلاسیک انگلیس علاوه بر کیفیت با شدت زیاد، فشار زیاد و فیزیک بدنی زیاد با 5 بازیکن بالای 1.90 متر است. آنها تیمی ساخته اند که تلاش می کند در لیگ قهرمانان برتر باشد.

در نهایت، پیولی به بازگشت ساندرو تونالی اشاره کرد، که قرار است پس از انتقال در ازای پول کلان به نیوکاسل در تابستان، به سن سیرو بازگردد.

پیولی به مطبوعات گفت:

از دیدار مجدد با تونالی خوشحال خواهم شد. این برای او بسیار احساسی خواهد بود، اما ما قبل و بعد از بازی با هم دوست خواهیم بود. برای او در بازی بعدی آرزوی بهترین ها را داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید