| | | | |

توموری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی نیوکاسل در مورد تونالی، ابراهیموویچ و لیائو صحبت کرد

فوتبال724– فیکایو توموری اعتراف کرد که تماشای شکست 5-1 میلان به اینتر در حالی که بخاطر محرومیت بازی را از دست داده بود، سخت بود، اما امیدوار است سه شنبه شب هنگام دیدار نیوکاسل در سن سیرو در لیگ قهرمانان اروپا، به ترکیب اصلی بازگردد.

این ملی پوش انگلیسی بعدازظهر دوشنبه برای انجام وظیفه رسانه ای به مربی استفانو پیولی پیوست و در اتاق مطبوعات در میلانلو به رسانه ها گفت که روسونری امیدوار است سفر اروپایی خود را در مد قهرمانی آغاز کند.

توموری به مطبوعات گفت:

من از اینکه نتوانستم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم ناامید هستم. تماشای بازی از تلویزیون سخت است، نمی‌توان به تیم کمک کرد. امیدوارم فردا در زمین خواهم بود. سعی می کنیم پیروز شویم و گروه را خوب شروع کنیم.

اخیراً سؤالات زیادی در مورد بازگشت ساندرو تونالی به سن سیرو پرسیده شده است که کمی بیش از دو ماه پیش برای پیوستن به حریف به نیوکاسل رفته است.

بدیهی است که دیدن دوباره او خوشحال کننده خواهد بود. ما بازی های زیادی را با هم انجام دادیم. با این حال، زمانی که تیم ها وارد زمین شوند، هیچ چیز خوشایندی وجود نخواهد داشت.

خوشحال خواهد بود که دوباره او را به این زودی پس از رفتنش ببینم، اما ما حرفه ای هستیم. وقتی بازی شروع می شود، دوستی ها بیرون می روند. ما می خواهیم برنده شویم. بعد از بازی می توانیم دوباره با هم دوست شویم. اما در طول بازی، ما با هم دوست نیستیم.

روز دوشنبه یک بار دیگر در میلانلو زلاتان ابراهیموویچ به عنوان مهمان در طول تمرین اوایل روز به باشگاه بازگشت.

توموری گفت:

ایبرا به ما اعتماد به نفس می دهد. او صدای بزرگی در رختکن است و همه ما به او احترام می گذاریم.

توموری در مورد رافائل لیائو و اینکه آیا او می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود، پاسخ داد:

چرا که نه؟ او از زمانی که من به اینجا آمدم بسیار پیشرفت کرده است. او برای ما بسیار مهم است و سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا این را نشان داد. او هنوز هم می تواند پیشرفت کند، او می تواند به یکی از ستاره های بزرگ تبدیل شود.

سپس از مدافع سابق چلسی خواسته شد تا بینشی در مورد حریفان روز سه شنبه ارائه دهد.

او به مطبوعات گفت:

آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. آنها دوست دارند بازی را عمیق بازی کنند. ما می دانیم که از آنها چه انتظاری داریم و سپس باید کیفیت خود را با توپ و بدون توپ نشان دهیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید