| |

راندال کولو موانی با غیبت در تمرینات اینتراخت فرانکفورت میخواهد فشار‌ها را برای رفتن به پاریس بیشتر کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ فابریس هاوکینز، روزنامه نگار RMC Sport گزارش می دهد که راندال کولو موانی (24 ساله) تصمیم گرفته است در تمرین امروز صبح آینتراخت فرانکفورت شرکت نکند تا تیمش را مجبور کند با انتقال به پاری سن ژرمن موافقت کند

 

کولو موانی دیروز در صحبت با اسکای آلمان، تمایل خود را برای پیوستن به پاری سن ژرمن ابراز کرد. مهاجم سابق اف سی نانت گفت:

 

🎙”من خیلی مدیون اینتراخت فرانکفورت هستم. هواداران در قلب من هستند و همیشه به شیوه ای بسیار حرفه ای رفتار کرده ام. من همیشه همه توانم را برای باشگاهم تا انتها گذاشتم. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که پاری سن ژرمن یک پیشنهاد بزرگ برای من ارائه کرده است. انتقال به پاریس اکنون یک فرصت منحصر به فرد برای من است. من می خواهم به پاریس نقل مکان کنم و به افراد مسئول اطلاع داده ام.

 

کولو موانی اکنون در تلاش برای بازگشت به فرانسه با عدم حضور در جلسه تمرین صبح چهارشنبه فراتر رفته است. ملی پوش فرانسوی معتقد است که سلسله مراتب اینتراخت فرانکفورت به وعده هایی که به او داده شده است عمل نمی کند. همانطور که قبلا توسط RMC Sport گزارش شده بود، کولو موانی قبلا با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است.

 

با این حال هنوز توافقی با باشگاه بوندسلیگا صورت نگرفته است. اکیپ فرانسه روز سه شنبه گزارش داد که پی اس جی پیشنهادی به ارزش 65 میلیون یورو به اضافه هوگو اکیتیکه (21 ساله) ارائه کرده است.

نوشته‌های مشابه