هانری
| | | |

هانری : اوبامیانگ ممکن است آرسنال را ترک کند به دنبال چالش جدید برود

فوتبال724– تیری هانری اسطوره آرسنال که روزی توپچی‌ها را تنها گذاشته است، در این روزها حال و روز هواداران را بهتر درک می‌کند.

اسطوره توپچی ها در مورد آرتتا گفت:

این کار سختی بود زیرا میکل آرتتا باید آنها را به جایگاه خاصی می رساند، اکنون می توانید سازمان دهی را ببینید، آنها  منظم تر بازی می کنند، و به سختی شکست می خورند.

هانری اضافه کرد:

اکنون می توانم به عنوان مربی به شما بگویم، مقابله با آن کار ساده ای نیست زیرا می خواهید با آنهایی که کار می کنید ادامه دهید و حتی ممکن است با بازیکنان صحبت کنید، ولی بهتر است که آموزش ببینید تا ببینید که چه کاری می توانید انجام دهید و بستگی به این دارد که چه کسی قصد رفتن دارد یا چه کسی قصد رفتن ندارد، ما درمورد آن چیزی نمی دانیم، همچنین چه کسی قصد ورود به باشگاه را دارد.

من فقط می خواهم آرسنال خوب کار کند و اطمینان داشته باشم که آنها می توانند در کورس رقابتها باشند، و من بهترین آرزوها را برای آنها و آرتتا دارم چون همه می دانند این کار سختی است اما ما باید به او فرصت بدهیم.

تیری هانری امیدوار است که پیرامریک آوبامیانگ در آرسنال باقی بماند، اما مردی که توپچی ها را برای پیوستن به بارسلونا ترک کرده، اعتراف می کند که یک بازیکن مثل اوبامیانگ ممکن است تصمیم بگیرد که از شمال لندن برای چالشی جدید برود.

هانری به اسکای اسپورت گفت:

همه آنچه را که باید انجام دهند انجام می دهند. من چگونه می خواهم به کسی بگویم که وقتی من رفتم بماند؟

به عنوان یک هوادار آرسنال می خواهید او بماند، اما به عنوان یک فوتبالیست او با خانواده و پدرش وضعیت خود را ارزیابی می کند تا متوجه شوند که بهترین کار برای آنها چیست.

من نمیتوانم از او درخواست کنم در آرسنال بماند.

اگر شما یک طرفدار آرسنال باشید، شما نمی خواهید که او اینجا را ترک کند، ولی این بازیکن شغلی هم دارد. من نمی دانم چه چیزی در سرش است و او می خواهد به کجا برود، اما قطعاً می دانم اگر او آرسنال را ترک کند، ما گلهایش را از دست می دهیم، او گل می زند و اگر گلهای اوبامیانگ را نداشته باشید، بردن بازی ها کار سختی است.

من به تصمیمات مردم احترام می گذارم، به آنچه آنها باید انجام دهند و به هر آرزویی که دارند احترام می گذارم، اما هر هواداری آرسنال با گفتن اینکه او باید ترک کند عصبانی است. ما نمی خواهیم او آرسنال را ترک کند اما از طرف دیگر، شما باید درک کنید که ممکن است آن مرد نیاز تجربیات جدیدی داشته باشد.

تیری هانری امیدوار است که پیرامریک آوبامیانگ در آرسنال باقی بماند، اما مردی که توپچی ها را برای پیوستن به بارسلونا ترک کرده، اعتراف می کند که یک بازیکن مثل اوبامیانگ ممکن است تصمیم بگیرد که از شمال لندن برای چالشی جدید برود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید