فاوره
| | | |

فاوره: رویس به بازی نمی رسد، توهین به هوپ پذیرفتنی نیست

لوسین فاوره، سرمربی دورتمند، پیش از جدال این هفته در برابر مونشن گلادباخ به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

“ما در این فصل دو بار مقابل گلادباخ پیروز شدیم. اما هر دو بازی بسیار سخت و دشوار بود، آن‌ها مرتبا سیستم خود را تغییر می‌دهند و تیم خیلی خوبی دارند.”

در مورد رویس:

“فکر میکنم به جز رویس همه بازیکنان ما شنبه در دسترس خواهند بود. درباره رویس ما هنوز نمیتوانیم پیش بینی دقیقی ارائه دهیم، او امروز و دیروز در سالن تمرین کرد.”

“او به کار خود ادامه می‌دهد، بسیار خوب تمرین می‌کند. ما هنوز در این فصل چند بازی داریم و فوتبال سریع پیش می‌رود.”

“این هفته هفته‌ای بسیار مهم برای ما خواهد بود. ما شنبه به مصاف یک رقیب مستقیم خواهیم رفت. ما باید عملکرد خود را در مقایسه با آخرین بازی ( بازی با فرایبورگ ) به طور قابل توجهی بهبود ببخشیم.”

“من فکر می‌کنم ما برنامه بسیار خوبی برای چگونگی پیروز شدن در بازی داریم. ما کیفیت خوبی در تیم داریم و به لطف دو خریدی که در زمستان کردیم کیفیت زیادی کسب کردیم.”

در مورد توهین به هوپ:

“استادیوم همیشه مکانی بوده است که در آن از یک الگوی سیاسی درستی نمونه برداری نشده است. این منطقی است اگر نگاهی متمایز به مسئله داشته باشیم. آنچه باید متوقف شود تبعیض علیه افراد است و این غیر قابل تحمل است، من هنوز به گفتگو تکیه می‌کنم.”

در مورد لارس ریکن:

“لارس ریکن یک کار عظیم در بخش تیم‌های پایه انجام داد و تعامل را بین بخشهای مختلف برقرار کرد.”

“او سراسر الگوهای حرفه‌ای مطلق است. او به دلیل رفتارش مثال زدنی است. در چند هفته اخیر او یک بار دیگر به همه نشان داد که یک پیرمرد نیست و هنوز تمام نشده است، ما بسیار خوشحالیم که او را داریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید