| | |

مصاحبه انریکه سرمربی تیم پاری سن ژرمن قبل از بازی با آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ _ در‌مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دو تیم پاریس سن ژرمن و آث میلان در سنسیرو به مصاف هم خواهند رفت .لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تیمش توجه ویژه ای به این موضوع دارد

غول های پاریسی در اولین دیدار خود با روسونری در ماه گذشته به پیروزی 3-0 دست یافتند و پس از سه بازی در صدر گروه F قرار گرفتند. در مقابل، میلان پس از کسب تنها دو تساوی در سه بازی ابتدایی خود در رده آخر قرار دارد.

میلان نتوانسته است فرم ضعیف خود را پس از تعطیلات بین‌المللی اصلاح کند، با شکست 1-0 مقابل اودینزه در آخر هفته، اعتماد به نفس آنها را کمی قبل از یک بازی حیاتی اروپایی کاهش داد.

لوئیس انریکه در یک کنفرانس مطبوعاتی از طریق TMW، ابتدا احساسات خود را قبل از سفر پی‌اس‌جی به میلان مورد بحث قرار داد.

🎙من همیشه مثل همه مربیان خوشبین هستم. من طرفدار بازی با حریف بسیار سخت هستم، در ورزشگاهی تاریخی و جذاب. ما یک هدف داریم و می‌خواهیم نتیجه را به خانه برسانیم.»

او علاقه ای به بازتاب پیروزی 3-0 تیمش در دیدار قبلی نداشت.

🎙ما نباید به بازی رفت فکر کنیم، فردا بازی متفاوتی خواهد بود. ایده ما بسیار واضح است، چه در خانه و چه خارج از خانه، آن را تغییر نخواهیم داد.ما بیشتر از میلان می خواهیم توپ را حفظ کنیم، در مورد نتیجه گمانه زنی نمی کنیم. میلان قوی است و تاریخ بسیار قدرتمندی دارد.

مربی اسپانیایی به ویژگی های استعداد نوجوان وارن زایر امری اشاره کرد.

🎙زایر امری یک الماس است، اما مهمتر از ویژگی های او این است که او در بازی با هم تیمی هایش باهوش است و خودش را بر اساس آنها قرار می دهد.این در فوتبال عادی است. دوناروما قبلاً اینجا با ایتالیا بازی کرده است. این بخشی از فوتبال است، این نوع حوادث. او باید تمرکز خود را حفظ کند، بازیکنان دیگر هم همین را تجربه کرده اند.یک بازی زیبا وجود خواهد داشت، ما سعی خواهیم کرد از این محیط استفاده کنیم تا یک بازی عالی فوتبال را برای افرادی که می آیند رقم بزنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید