| |

خریدار اینتر : امباپه دیگر برای اینترمیلان یک رویا نیست

فوتبال۷۲۴- در صحبت با TVPlay، زیلیاکوس برنامه های خود را برای اینتر در صورتی که پیشنهاد او توسط خانواده ژانگ پذیرفته شود، شرح داد.

سرمایه گذاران ما سرمایه گذاران مالی هستند که بخشی از دنیای فوتبال نیستند. ما متقاعد شده‌ایم که می‌توانیم به عنوان اینتر به باشگاهی بزرگ‌تر از الان تبدیل شویم. این انتقاد به باشگاه فعلی نیست که مدیریت عالی و مربی بزرگی دارد.

هدف ما رشد خواهد بود، با این مالکیت جدید ما می خواهیم در ایجاد خدمات برای طرفداران در سراسر جهان نیز تخصص داشته باشیم، با هدف افزایش درآمد و سپس قدرت بیشتر در بازار.

پیامد همه اینها امکان خرید بازیکنان برتر و به طور کلی بهبود یک تیم از قبل قوی خواهد بود. برای مثال امباپه فقط یک رویا نخواهد بود.

ایده این است که به تدریج یک ترکیب با کیفیت را تقویت کنیم تا هر سال برای اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنند.

میلیاردر فنلاندی سپس وضعیت فعلی پیشنهاد و آنچه ممکن است در آینده رخ دهد را شرح داد.

فکر می‌کنم می‌دانم خانواده ژانگ چقدر می‌خواهند، و ما با پیشنهاد آنها فاصله زیادی نداریم. ما می خواهیم اینتر را به بهترین تیم جهان تبدیل کنیم. اینکه الان بگوییم ارزش باشگاه چقدر است درست نیست.

ما مشاوران خود را از گروه مالی داریم که روی آن کار خواهند کرد و ارزیابی دقیق‌تری از این نظر انجام خواهند داد. بحث غرور نیست، در واقع ما می توانیم با ژانگ همکاری کنیم و او را به عنوان رئیس ترک کنیم اما تیم را به دست بگیریم.

این یک عملیات ظاهری نیست، من یک مدل پایدار می خواهم که این تیم را به مهم ترین تیم در جهان تبدیل کند.

اینتر در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارد و در جایگاه قدرتمندی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و برای رسیدن به مرحله حذفی مبارزه می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید