| | |

فوری: کنسرسیومی از اعراب و اروپایی ها اینتر میلان را میخرند

فوتبال۷۲۴- توماس زیلیاکوس، کارآفرین فنلاندی، ادعا کرده است که او و گروه سرمایه گذارانش پیشنهاد رسمی خرید اینتر را حداکثر تا «این هفته یا حداکثر هفته آینده» ارائه خواهند کرد.

زیلیاکوس در روز دوشنبه صبح روز توییتر اعلام کرد که XXI Century Capital، شرکت سرمایه گذاری که او تأسیس کرده، با سرمایه گذاران قراردادهایی به ارزش 2.5 میلیارد دلار برای پیشنهاد قریب الوقوع خرید اینتر امضا کرده است.

این نیکوکار میلیاردر مصاحبه ای اختصاصی با ریپابلیکا انجام داده است، جایی که جزئیات بیشتر و جدول زمانی تقریبی را برای تصاحب پیشنهادی ارائه کرده است.

او همچنین اشاره کرد که فقط به دنبال خرید اینتر است و علاقه ای به خرید شبکه ای از باشگاه ها ندارد.

او به این روزنامه گفت:

من جدی هستم، این هفته یا حداکثر هفته آینده، مالکان فعلی اینتر پیشنهاد مناسبی از من برای خرید باشگاه دریافت خواهند کرد. نهادی که پول را جمع آوری کرد و پیشنهاد را ارائه خواهد کرد، سرمایه قرن بیستم است.

زیلیاکوس ادامه داد:

من دوست دارم شرکای عملیاتی داشته باشم که دیدگاه من را به اشتراک بگذارند. اما، من می‌خواهم مطمئن باشم که آنها ایده من را در مورد نحوه مدیریت باشگاه به اشتراک می‌گذارند و آینده را همان طور که من می‌بینم می‌بینند.

او سپس اطلاعات بیشتری در مورد شرکت سرمایه گذاری خود ارائه کرد و فاش کرد که برای مدت چندین ماه با رئیس فعلی اینتر، استیون ژانگ، تماس مستقیم نداشته است.

این شرکت در سنگاپور مستقر است و دو زیرمجموعه دارد: فوتبال و مد. من نمی‌خواهم روی باشگاه‌های بیشتری سرمایه‌گذاری کنم، می‌خواهم یک خط مستقیم با هواداران اینتر ایجاد کنم و ارزش و سود ایجاد کنم.

من می‌توانم همه کارها را به تنهایی انجام دهم، اما سرمایه‌گذاری با شرکا بهتر است. من چند ماه است که از ژانگ خبری ندارم، از آن زمان با بانک هایی که او به آنها اعتماد داشت صحبت می کنم.

وقتی از زیلیاکوس پرسیده شد که دقیقاً چه کسی با سرمایه قرن بیستم درگیر است، زیلیاکوس مایل به ارائه جزئیات زیادی نبود و به ریپابلیکا گفت:

موضوعات مختلف، کوچک و بزرگ وجود دارد. خانواده ها و سرمایه گذاران نهادی.

زیلیاکوس در پاسخ به این سوال که آیا از خاورمیانه حمایتی دارد یا خیر، پاسخ داد:

اسامی را نام نمی برم و نمی خواهم وارد جزئیات دقیق شوم. من در زمینه های مختلف سرمایه جذب کرده ام، همین کافی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید