|

اینترمیلان در حال تغییری بزرگ. پروژه InterSpac ممکن است دوباره متولد شود.

به گزارش فوتبال۷۲۴ در سال 2016 ، هنگامی که اریک توهیر اینترمیلان را می فروخت ، یک طرفدار مشهور و خاص به نام کارلو کوتارلی (نخست وزیر‌موقت ایتالیا و مسئول تشکیل کابینه دولت ایتالیا در سال ۲۰۱۸ ) ، به همراه 15 طرفدار اینترمیلان با نفوذ دیگر ، پروژه ای را به نام InterSpac تأسیس کردند. آنها می خواستند بخشی از سهام اینتر را خریداری کنند تا بتوانند به باشگاه مورد علاقه خود کمک کنند.

اکنون که شایعات در مورد فروش این باشگاه بار دیگر قوت می گیرد ، ممکن است این پروژه احیا شود. روبرتو زاكاريا ، يكي از اعضاي پروژه ، مصاحبه كوتاهي انجام داده است 🔻

“زمان در حال اتمام است. ما هیچ قولی نمیدهیم، نمی‌دانیم که وقت کافی برای جمع آوری وجوه لازم برای خرید بخشی از سهام اینتر خواهیم داشت یا نه. ما می خواهیم با راه اندازی یک پروژه جمع آوری کمک مالی به موفقیت اینتر کمک کنیم. پروژه هواداران مشهور باشگاه مانند والنتینو روسی ، استفانو بوئری ، روبرتو وکیونی ، پائولو بونولیس ، فابیو فوگینی و فیورلو. سپس ما مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ طیف وسیعی از هواداران را جلب خواهیم کرد البته اگر مارکو ترونشتی پروورا و ماسیمو موراتی با ما همراه شوند.

رئیس سابق اینتر ، ماسیمو موراتی مدت زیادی صبر نکرد و به سخنرانی روبرتو زاکاریا پاسخ داد:🔻

“من فکر می کنم این یک ایده دشوار اما عاشقانه است. من یک اینتریستا هستم ، بنابراین با لذت به پیشنهادات InterSpac گوش خواهم داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید