| |

مصاحبه ژاوی سرمربی تیم بارسلونا قبل از بازی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – دو تیم بارسلونا و شاختار دونتسک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت

ژاوی هرناندز در مصاحبه پیش از بازی دو سال حضور خود در سمت خود را ارزیابی می کند و علاوه بر این، به وضوح نشان می دهد که امیدوار است فردا به دور دوم صعود کند بدون اینکه از این واقعیت غافل شود که هدف بارسا اول شدن در گروه است.او اطمینان داده است که آنها در نیمه راه برای بازیابی یک بارسای بزرگ هستند. با توجه به دیدار فردا مقابل شاختار، این مربی امیدوار است که صعود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند و مشخص می کند که هدف او اول شدن در گروه است.

ژاوی درباره بازی گفت

🎙”سخت است. در روز سوپرکاپ مقابل رئال مادرید نقطه عطفی بود. تثبیت پروژه و باور بازیکنان به آن مهم بود.”

ژاوی درباره درباره بد بازی کردن و پیروزی

🎙”این هدف نیست. سپس همانطور که اتفاق می‌افتد اتفاق می‌افتد. روز قبل ما به سه امتیازی دست یافتیم که شاید لیاقتش را نداشته باشیم، اما در روز کلاسیکو یا روز دیگری، فکر می‌کنم ما مستحق بیشتر بودیم و آن را ندارید. ما باید پیش برویم. بازگشت به آن تیم قابل تشخیص مانند روز کلاسیکو. هدف این است که خوب بازی کنیم و برنده شویم.”

ژاوی درباره وضعیت

🎙”ذهنیت از روز اول بسیار خوب بوده است. در بسیاری از بازی ها ما با بازی به امتیاز نرسیدیم، بلکه با شجاعت و نگرش به آن دست پیدا کردیم. ما تیمی هستیم که بیشترین گل را در دقایق پایانی به ثمر می رسانده. این بدان معناست که از نظر بدنی بسیار خوب هستیم. و از نظر ذهنی ما یک تیم برنده داریم.”

ژاوی درباره پدری

🎙”در دو ماه گذشته من از دیدن مصدومیت او هم لذت نبرده ام. چیزی که از آن لذت می برم این است که وقتی او توپ را در اختیار دارد، اتفاقاتی رخ می دهد…”

ژاوی درباره بازی فردا

🎙”ما می‌خواهیم فوتبالی عالی بازی کنیم و با قاطعیت پیروز شویم، این عالی است، اما در هر بازی اتفاق نمی‌افتد. حریفی وجود دارد که شما را تحت فشار قرار می‌دهد، ممکن است کمتر فرصت بگیرید، و‌کمتر در حمله باشید. ای کاش ما می تواند در هر بازی به این سناریوی ایده آل برسد.

ژاوی درباره نقد پس از باخت در الکلاسیکو

🎙در بارسا همیشه این اتفاق خواهد افتاد. ما باید از درون آنالیز کنیم و با تیم و بازیکنان صادق باشیم. در بازی دیگر خوب نبودیم، اما سه امتیاز حیاتی را گرفتیم.”

ژاوی درباره سمت راست

🎙کانسلو موقعیت طبیعی خود را بازیابی خواهد کرد. او 90 یا 80 درصد از مواقع به عنوان وینگر بازی خواهد کرد. این یک مسئله تاکتیکی برای این دو بازی بوده است. اینجا جایی است که او و من به عنوان مربی بیشتر احساس راحتی می کند.”

ژاوی درباره دو سال روی نیمکت

🎙”ما در حال رسیدن به اهدافی بودیم که خود و باشگاه تعیین کرده بودیم. در فصل بسیار سختی وارد شدیم، تیم را نجات دادیم. سال گذشته از نظر نتایج بسیار مثبت بود. ما در نیمه راه هستیم. باید از نظر بازی عالی باشیم. و این چیزی است که ما در میان آن هستم. ما کار خوبی انجام دادیم و باید صادق باشیم. ما در نیمه راه برای بازیابی یک بارسای بزرگ هستیم. خلاصه این دو سال مثبت است. ما در نیمه راه به موفقیت کامل رسیده ایم.”

ژاوی درباره سطح بازی

🎙”بازی هایی وجود دارد که در آنها در سطح لازم نبوده ایم، ما خود انتقادی هستیم. ما باید آن سطح را بازیابی کنیم. این فراتر از بازی است. این هویت ماست که خود را تحمیل کنیم. بازیابی آن از فردا برای ما ضروری است. ما باید احساسات خوبی داشته باشیم و در بازی ها پیروز شویم.”

ژاوی درباره جواز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی

🎙ما تکالیف خود را در این فصل انجام دادیم، از 9 نمره 9 نفر هستیم و فردا باید آن را تایید کنیم. صعود اولین هدف است، فردا یک فرصت فوق العاده برای تحقق آن داریم و نمی توانیم اجازه دهیم آن را از دست بدهیم. هدف دوم اول شدن در گروه است.”

ژاوی درباره تیم گفت

🎙فوتبالیست های مهمی مانند پدری، رافینیا، روبرت… برای تیم حیاتی هستند. ما بازی های خیلی خوبی از انها دیدیم ولی بدون انها بازیهای خوبی انجام داده ایم. حالا که آنها برگشته اند، تیم باید متوجه این موضوع شود.”

ژاوی درباره شکست در الکلاسیکو

🎙”ما همیشه اتفاقات رخ داده را خلاصه می کنیم. از نظر فوتبال، ما چیزهای زیادی کم داشتیم، ما کمبود شدت داشتیم یا آنها بیشتر در نیمه اول گذاشتند. نیمه دوم متفاوت بود. ما باید کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم و این یعنی فشار بالا. تهاجمی تر، با شدت بیشتر، اعتقاد بیشتر. ما فاصله خود را با اتلتیکو و رئال مادرید کاهش داده ایم که نقطه عطفی برای ما است، به خصوص از نظر قدرت تیمی.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید