| |

مصاحبه مانوئل نویر و توخل قبل از بازی بایرن مونیخ و گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ گروهی

 

فوتبال۷۲۴ – دو تیم بایرن مونیخ و گالاتاسرای در لیگ قهرمانان در ورزشگاه تیم بایرن در شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت

قبل از این بای توماس توخل و مانوئل نویر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند . مانوئل نویر دروازبان تیم بایرن مونیخ بعد از ۳۵۰ روز در یک بازی لیگ قهرمانان اورپا در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۳/۲۴ به میدان می‌رود

 

مانوئل نویر درباره این بازی و حسش گفت

 

🎙 و”البته خوشحالم که بعد از مصدومیت دوباره اولین بازی ها را انجام دادم. خوشحالم که خوب پیش رفت. البته بدن هنوز واکنش نشان می دهد و این کاملاً طبیعی است. به خصوص بعد از چنین مصدومیت طولانی و جدی طبیعی است. اما من همیشه احساس خوبی دارم.” “قبل از مسابقات خوب است و البته همیشه برای من مهم است که مراقب همه چیز باشم. خوشحالم که می توانم در لیگ قهرمانان بازی کنم.

 

مانوئل نوبر درباره زندگی ورزشی “جدید” ش

 

🎙 “در حال حاضر من در ورزشگاه و زمین تمرین بایرن مونیخ کار دارم. باید مطمئن شوم که همیشه خوب تمرین می کنم. در روزهای استراحت نیز انجام کارهایی مانند دوچرخه سواری برای من مهم است زیرا برای گردش خون در پا مهم است و این همچنین تعادل مهمی برای من برای بدن و ذهن است.»”

 

مانوئل نوبر  درباره توماس توخل و هیاهوی لوتار ماتیوس و هامان!؟️

 

🎙 “این موضوع مهمی در تیم نبود. بعد از بازی ما در رختکن خوشحال بودیم و جشن گرفتیم. مربی به خوبی ما را برای بازی آماده کرد، ما بسیار هیجان زده و از برد خوشحال شدیم.”

 

مانوئل نوبر  درباره ناگلزمن

 

🎙”البته ما مدت زیادی است که با هم ارتباط داریم. بعد از بازی دورتموند با هم صحبت کردیم. حقیقت این است که من به تیم ملی سفر نخواهم کرد. من فقط به زمان بیشتری برای خودم نیاز دارم. این دلایل پزشکی نیز دارد. تا پایان سال خیلی منتظر من هستند. ما صریح در مورد همه چیز صحبت کردیم. خوشحالیم که در سال آینده برمی گردیم.”

 

مانوئل نوبر  درباره مائورو ایکاردی!؟️

 

🎙”مائورو ایکاردی بازیکن فوق العاده ای است، به عنوان یک مهاجم غیرقابل پیش بینی با ویژگی خاصی است، او بازیکن باهوشی است، ما این را در ضربه پنالتی دیدیم. او ترسی ندارد و مهاجم بسیار شجاعی است، به خصوص در محوطه جریمه. ما می دانیم. آنچه در انتظار ماست و ما باید آن را به خوبی پوشش دهیم.»

 

مانوئل نوبر  درباره عملکرد تیم!؟

 

🎙”روز شنبه، ما برای بعد از دوره های طولانی خوب بازی کردیم. ساختار قوی داشتیم و متمرکز بازی کردیم. مهم این بود که از ابتدا خوب بودیم. در نیمه دوم، شاید برای 10 تا 15 دقیقه اینطور نبودیم. بهتر از قبل بازی کردیم و ما از آن استفاده کردیم.”

 

مانوئل نوبر  درباره جاشوا کیمیچ!؟️

 

🎙”همیشه بحث های زیادی وجود دارد. اگر کیمیچ در دسترس باشد، من همیشه می خواهم با او بازی کنم. او را تحسین می کنم، او یک رهبر است. من همیشه از بازی با او احساس راحتی می کنم.”

 

مانوئل نوبر  درباره سون اولرایش و آینده اش در بایرن!؟

 

🎙 “ما نمی دانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر من مجروح شوم اوله آماده است بلافاصله مسئولیت را بپذیرد. من از طرفداران او هستم، او همیشه کار خود را عالی انجام داده است. ما خوشحالیم که او را به عنوان یک بازیکن داریم. او فردی تیمی و البته با کیفیت بالا است.”

 

مانوئل نوبر  درباره بازنشستگی

 

🎙”هر چیزی که اکنون می آید پاداشی پس از یک مصدومیت جدی است. من یک جاه طلب هستم. همیشه تمام تلاشم را برای بازی کردن انجام خواهم داد.””

 

توماس توخل درباره جاشوا کیمیچ!!

 

🎙جاشوا یک بازیکن کلیدی و یک نقطه ثابت در تیم ما است. در برنامه های من او فردا شرکت خواهد کرد. البته به دلیل محرومیت روز شنبه ملاحظاتی وجود دارد. جاش ویژگی های خود را نشان می دهد و اگر اتفاقی نیفتد فردا در آن شرکت خواهد کرد.”

 

توماس توخل درباره وضعیت بازیکنان!؟️

 

🎙”امیدوارم اوپامکانو و گورتزکا بتوانند به ترکیب اصلی برگردند. اولین واکنش ها از سوی هر دوی آنها بسیار مثبت بود. ما برنامه را با هر دوی آنها دنبال کردیم. در صورت تمرین نهایی، فکر می کنم هر دو می توانند بازی کنند. “

 

توماس توخل درباره رافائل گوئررو!؟️

 

🎙”ممکن است برای پیوستن رافا گوئررو به تیم خیلی زود باشد، ما بازی هایدنهایم را هدف قرار داده ایم. در غیر این صورت ماتییس دلیخت تنها کسی است که بازی را از دست خواهد داد.”

 

توماس توخل درباره تمرین قبل از لیگ قهرمانان!؟️

 

🎙 “ما زمان کمی برای ریکاوری می خریم. من همیشه دوست دارم عصرها قبل از بازی های عصر تمرین کنم تا فاصله بین تمرین نهایی و مسابقه خیلی زیاد نباشد.”

 

توماس توخل درباره خط هافبک!؟️

 

🎙”عملکرد تیم مقابل دورتموند کاملاً عالی بود، بهترین عملکرد در طول 90 دقیقه. این در مورد هر دو هافبک نیز صدق می کند. نکته مهم برای عملیات هجومی خوب این است که بازیکنان ثابت قدم شده اند. در دفاع ما مجبور به تغییر به دلیل آن شدیم. مصدومیت حتی در پست شش این بود “ما باید خیلی تغییر کنیم. ما همیشه می خواهیم با یک تیم بازی کنیم. شنبه آینده دوباره یک بازی مهم داریم که می خواهیم برنده شویم و یک چیز دیگر این است که گالاتاسرای متفاوت از دورتموند بازی می کند. .”

 

توماس توخل درباره بازی ها

 

🎙ما در بازی اول به اندازه کافی مشکل داشتیم که از آنها یاد بگیریم. گالاتاسرای بسیار قوی بود. آنها با اشتیاق و شجاعت زیادی بازی می کنند. در 70 دقیقه اول، آنها خوب دفاع کردند و دوندگی های زیادی انجام دادند و ما مجبور شدیم یک بازی را تحمل کنیم. فشار زیادی وجود دارد. من انتظار یک تیم بسیار قوی و فوق العاده قوی را دارم. “این کمی من را به یاد تیم چند سال پیش آتالانتا برگامو می اندازد. ما به دقت و حرکت در مالکیت نیاز داریم و باید به خوبی سازماندهی کنیم. ما همچنین می خواهیم روند هجومی خود با دورتموند را انجام دهیم. من انتظار یک بازی سخت و دشوار را دارم.”

 

توماس توخل درباره بازی اول استانبول!؟️

 

🎙ما نترسیدیم، این یک بازی بسیار فشرده بود که در آن دچار اشتباه شدیم. گالاتاسرای با سرعت بسیار بالایی، با توپ و بدون توپ بازی کرد. نیمه دوم ما به وضوح بهتر بود، زیرا ما را مجبور به بهتر شدن کرد. با اثربخشی خود توانستیم در مسابقه پیروز شویم. البته ما هم شانس آوردیم. من فقط بازی های سخت در لیگ قهرمانان را می شناسم. کیفیت همیشه به هم نزدیک است. ما انتظار حمایت بزرگی از هواداران مقابل گالاتاسرای را نیز داریم. ما باید حرکت کنیم. زمانی که توپ را در اختیار داریم و تصمیمات خوبی در مورد زمان اجرای بازی خود می گیریم “ما انتظار یک بازی فشرده و متعادل را داریم و مشتاقانه منتظر آن هستیم.”

 

توماس توخل درباره هری کین!؟️

 

🎙عملکرد او به اندازه کافی قابل توصیف نیست. او عالی بازی می کند، او برای اولین بار از باشگاه خود منتقل شده است، هری یک فرد خانوادگی است و قدم بسیار بزرگی برداشته است. برای من همیشه مشخص بود که او چه کاری می تواند انجام دهد. واضح بود که می تواند این کار را در هر زمینی در جهان انجام دهد. با این حال “او به سادگی شگفت انگیز است. او همان کاری را انجام می دهد که همیشه انجام می داد. او یک فرد بزرگ و یک ورزشکار بزرگ است.”

 

توماس توخل درباره مانوئل نویر!؟️

 

🎙او در فرم فوق‌العاده خوبی است. ما نمی‌دانستیم که می‌تواند فوراً در هفته‌های فشرده بازی کند یا خیر. البته او درد کمی دارد. او فردا نیز درگیر خواهد شد. نحوه بازی او قابل قدردانی نیست. او کاملاً خوب است. آرام است و می تواند آن را به عنوان یک امتیاز در نظر بگیرد.” “اگر او این را حفظ کند، قطعاً دوباره به سطح بالای خود خواهد رسید. او به ما ثبات و آرامش می دهد، به روش خودش رهبری می کند و باعث می شود هم تیمی های اطرافش بهتر شوند. برای اینکه این اتفاق بیفتد. در این سطح به سرعت کیفیت او صحبت می کند.”

 

توماس توخل درباره پاولوویچ!؟️

 

🎙او در پیش فصل خیلی خوب در خط هافبک بازی کرد. سپس چندین هفته به دلیل آنفولانزا بیرون بود وگرنه فرصت های بیشتری برای حضور داشت. او خیلی خوب تمرین می کند، او بسیار سخت کوش و پسر خوبی است. او هر روز با لبخندی بر لب تمرین می‌کند. همه شرایط اولیه برای ادامه راه او وجود دارد. من از عملکرد او در دورتموند بسیار خوشحال بودم. این آخرین بازی او نخواهد بود.”

 

توماس توخل درباره احتمال صعود زودهنگام از مرحله گروهی!؟️

 

🎙”البته، این چیزی است که ما می خواهیم. مرحله گروهی همیشه بسیار دشوار است. این به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. فردا یک مرحله سخت دیگر خواهد بود. حتی اگر فردا صعود کنیم، به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا همه را بدست آوریم. تمرکز کامل روی فردا داریم ،”ما باید دوباره خود را به حداکثر برسانیم و عملکردی را که اخیراً در لیگ نشان داده ایم نشان دهیم.”

 

توماس توخل درباره اینکه آیا به خاطر مصاحبه خود در اسکای که سروصدا در رسانه ها به پا کرد متاسف است؟؟️

 

🎙”این خود به خودی بود، دیتر (مصاحبه کننده) به من در مورد وضعیت توضیح داد. معمولاً شما مستقیماً از من نظر می گیرید. من برای تیمم متاسف نیستم. من بلافاصله در زمین بازخورد گرفتم و آنها عملکرد بالایی داشتند. من از گزارش‌های خاصی ناراضی بودم. در مصاحبه‌های دیگر ما روی مسابقه تمرکز کردیم. به همین دلیل همه چیز خوب است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید