| |

مصاحبه آنجلوتی قبل از بازی رئال مادرید و براگا در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ مرحله گروهی

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی پیش از دیدار رئال مادرید مقابل اس سی براگا در لیگ قهرمانان اروپا با رسانه ها صحبت کرد. پیروزی یا تساوی در چهارمین بازی مرحله گروهی (گروه C) باعث می شود رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند

 

کارلو آنجلوتی دربارهاین موضوع گفت

 

🎙 “مهم است، پایان مرحله گروهی خوب است، ما باید برای آن بجنگیم.

 

سرمربی ایتالیایی تمام اتفاقات فعلی تیم سرخپوشان را تجزیه و تحلیل کرد، در مورد وضعیت مهاجمان خود و “وابستگی بلینگهام”… و در مورد آن صحبت کرد.

 

کارلو آنجلوتی درباره توصیه هایی که از بارسلونا به وینیسیوس می شود (پویول و بویان): او گفت:

 

🎙در بازی های آخر او در برخی مواقع خوب نبوده است، اما نگرش او در سال های اخیر بسیار بهبود یافته است.”

 

کارلو آنجلوتی درباره بلیگنهام

 

🎙”نمی دانم او قرار است بازی کند یا نه. اگر امروز تمرین کرد به این معنی است که او راحت است. او به خوبی ریکاوری کرده است و در تمام حرکاتی که انجام داده احساس خوبی دارد. من فردا او را ارزیابی خواهم کرد.”

 

کارلو آنجلوتی درباره وینی جونیور

 

🎙”اگر پویول می‌خواهد با وینیسیوس صحبت کند، اجازه دهید او صحبت کند. او به ایجاد تفاوت ادامه می‌دهد. ممکن است در شرایطی مجبور شود نگرش خود را بهبود بخشد، اما او بسیار پیشرفت کرده و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. ما از این موضوع خوشحالیم. او با کاری که در زمین انجام می‌دهد، یعنی فوتبال بازی می‌کند. در چند بازی اخیر او گاهی اوقات بد نبوده است، اما نگرش او در سال‌های اخیر بسیار بهتر شده است.»

 

کارلو آنجلوتی درباره کسب جامها

 

🎙خیلی سخت است که بگوییم چند گل باید بزنی تا برنده شوی. این تیمی است که در طول زمان به طور میانگین در هر بازی دو گل به ثمر رسانده است. من آمار امسال را کنترل نکرده ام، اما در این بخش اول فصلی داریم که «ما در هر بازی دو گل زدیم . در سطح دفاعی ما خیلی پیشرفت کرده ایم و بارها دروازه خود را بسته نگه داشته ایم. ما نیازی به زدن گل های زیادی نداریم.”

 

کارلو آنجلوتی درباره منتقدین

 

🎙”احساس می‌کنم که هواداران خیلی دوستشان دارند. آنها به من عشق زیادی می‌دهند. من عشق زیادی از طرف برنابئو و باشگاه احساس می‌کنم که هر روز عشق را به من نشان می‌دهد. این همه انتقاد را احساس نمی‌کنم. احساس راحتی می‌کنم..”

 

کارلو آنجلوتی درباره براهیم دیاز

 

🎙من با او صحبت کردم، حقیقت این است که او دقایق زیادی برای بازی نداشته است، می دانم که او بازیکنی است که می تواند کمک کند. رقابت بسیار عالی در تبم است، او بازیکنی است که من دوستش دارم. او حرفه ای است، او نقش خود را خواهد داشت. … درست نیست من قاضی نیستم شما از این کلمه(قضاوت کردن سطح بازی براهیک)در جمله‌های خود زیاد استفاده می کنید تنین آن را دوست ندارم. من برای براهیم احساس خاصی دارم، او برای میلان بازی کرده است.باید صبور باشیم، فورواردها این لحظات را می گذرانند که زیاد شوت می کنی و گل نمی زنی و در برخی دیگر دست می زنی و گل می زنی. رودریگو بازیکنی است که در لیگ بیشترین شوت را می زند، خوب حرکت می کند، می رسد… ما باید صبور باشیم، این لحظه هم مثل همه آنها می گذرد.

 

کارلو آنجلوتی درباره بازار نقل و انتقالات

 

🎙”فکر نمی کنم در زمستان کاری انجام دهیم، در قسمت دوم فصل مصدومان برمی گردند. نمی دانم چه زمانی، اما قبل از پایان فصل. قرار نیست در زمستان کاری انجام دهیم.” .. در تابستان، امیدوارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید