| | | | |

انتقاد شدید آریگو ساکی از وضعیت فوتبال ایتالیا: وقتی ورشکسته هستید جام بردن شبیه دزدی است

فوتبال724– آریگو ساکی، اسطوره میلان و ایتالیا، مشکلاتی را که هم فرهنگ و هم فوتبال ایتالیا را تحت تاثیر قرار می دهد، مورد انتقاد قرار داده است و هدف آن ها بیشتر باشگاه های فعلی است. “برنده شدن وقتی در وضعیت قرمز هستید شبیه دزدی است.”

این مربی که اکنون بازنشسته شده است، همیشه از رویکرد کالچو انتقاد کرده است که برنده شدن مهم‌ترین چیز است، مهم نیست چگونه به دست می‌آید، در عوض تاکید می‌کند که سبک فوتبال چیزی است که واقعاً موفقیت را نشان می‌دهد.

خشم او از شیوه ایتالیایی برای انجام کارها فقط در فوتبال باقی نمی ماند، بلکه در مورد سیاست، زیرساخت ها و زندگی روزمره نیز هست.

ساکی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

من به ارزش ها اعتقاد دارم و این کشوری است که ارزش های اشتباهی دارد.

دزد بودن یک ارزش نیست، حتی اگر کاملاً بی صداقتی نباشد. تنها چیزی که مهم است برنده شدن است. اتحادیه اروپا نشان می دهد که 50 درصد از فساد در این قاره در ایتالیا است. زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

ما کشوری هستیم که سعی می کنیم تاکتیکی باشیم تا استراتژیک و این در فوتبال آشکارتر از همیشه است. بنیانگذاران این ورزش را به عنوان یک ورزش تهاجمی تصور می کردند، اما ما آن را به یک ورزش تدافعی تبدیل کردیم که بر فردیت حاکم بود. حتی در سیاست، اگر شما سه نفر داشته باشید، آنها به جای همکاری با یکدیگر، فقط سه حزب را تشکیل می دهند.

ساکی به بسیاری از مربیان و باشگاه های فعلی که در سری آ و اروپا بازی می کنند انتقاد کرد.

بیشتر مربیان به پای یک بازیکن نگاه می کنند، در حالی که من به ذهن آنها نگاه می کنم. این کشوری است که در آن تیم ها بدهی زیادی دارند زیرا این یک تاکتیک است. آنها سبک خاص خود را ندارند، فقط خودشان را به کار می گیرند تا از اشتباه دیگران نهایت استفاده را ببرند.

از نظر من، برنده شدن در زمانی که شما در وضعیت قرمز مالی هستید شبیه به دزدی است.

مردی که میلان افسانه ای را در اواخر دهه 1980 ایجاد کرد، نگاه خود را به وضعیت ناپولی انداخت، جایی که رودی گارسیا پس از 12 هفته اخراج شد و والتر ماتزاری وارد شد و همه سعی داشتند راه های لوچیانو اسپالتی برنده اسکودتو را دنبال کنند.

انتظار این را داشتم، زیرا اسپالتی در فصل گذشته در ناپولی شاهکاری داشت. آنها فوتبال زیبایی را با ذهنیت برنده، روحیه تیمی و انگیزه فردی بازی کردند. همه این چیزها رایگان هستند، هیچ هزینه ای ندارند. بنابراین تصور می کنم بسیاری از بازیکنان سال گذشته بیشتر از این دوره داده اند.

مربی رفت، او یک استراتژیست بود. من فکر نمی کنم که آنها او را با استراتژیست دیگری جایگزین کردند، بنابراین نتایج حاصل نخواهد شد. مشکل روسای باشگاهها در حال حاضر این است که وقتی مشکلی وجود دارد، آنها فقط بازیکن دیگری را جذب می کنند، نه اینکه روی ایجاد یک سبک فوتبال تمرکز کنند. متأسفانه جهل کمکی نمی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید