| | | | |

کنایه پیولی به مالدینی: فکر نمی کنم مسی فردا برای بازی با فیورنتینا در لیست میلان باشد

فوتبال724– استفانو پیولی، سرمربی میلان می گوید فرانچسکو کاماردا می تواند مقابل فیورنتینا بازی کند، اما تاکید می کند روسونری نباید تمرکز خود را در نیمه دوم از دست بدهد: “ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم.”

روسونری در چهار بازی اخیر سری آ بدون برد بوده است و فردا در سن سیرو میزبان فیورنتینا خواهد بود.

اولین سوال پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز جمعه در مورد بازیکن سابقش داویده آستوری بود که در سال 2018 زمانی که پیولی مربی او در فیورنتینا بود در خواب درگذشت.

البته، این بازی داویده است. او در اینجا بزرگ شد و سپس برای فیورنتینا بازی کرد. فردا یک رویداد جمع آوری کمک مالی برگزار می شود که توسط Fondazione Milan برگزار می شود.

روسونری رافائل لیائو و نوآ اوکافور مصدوم و اولیویه ژیرو محروم را در اختیار نخواهد داشت، بنابراین پیولی با کاماردا 15 ساله تماس گرفته و او را از تیم پریماورا بازی می دهد.

پیولی خاطرنشان کرد:

استعداد سن نمی شناسد و فرانچسکو مطمئنا استعداد دارد.

گاهی اوقات سرنوشت فرصت هایی ایجاد می کند، بنابراین ما باید در کمک به او خوب باشیم. او خیلی جوان است، اما در حال حاضر بالغ است. او از حضور در کنار ما خوشحال است و در صورت نیاز آماده است تا به تیم کمک کند.

سرمربی روسونری ادامه داد:

او برای شروع از نیمکت فراخوانده شده است، بنابراین مطمئناً می تواند درگیر بازی شود.

پسر این روزها واقعاً خوب عمل کرده است. در هر صورت، این یک تجربه بسیار مهم برای او خواهد بود و مطمئن هستم که آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

با وجود در دسترس بودن کاماردا، انتظار می رود لوکا یوویچ در مقابل توسکانی ها به میدان برود.

من با او و هر بازیکن دیگری صحبت می کنم. او می‌داند که من از او چه انتظاری دارم، او تیم و سیستم ما را می‌شناسد، بنابراین تمام نیازهایش را برای کمک کردن دارد.

سوالات زیادی برای سرمربی روسونری در مورد مسائل اخیر میلان و آنچه که آنها احتمالاً باید در زمین تغییر دهند، بود.

من معتقدم کلمات بی معنی هستند، به خصوص در حال حاضر. واقعیت ها حرف را می زنند. در طول استراحت، ما آنچه را که کار نمی کرد تجزیه و تحلیل کردیم. ما می‌خواهیم ثابت کنیم که از اشتباهات خود درس گرفته‌ایم و در 95 دقیقه یک نمایش در سطح بالا انجام دادیم.

در این لحظات دو نگرش متفاوت وجود دارد: کسانی که سعی می کنند چیز مهمی بسازند و واکنش نشان می دهند و کسانی که سعی می کنند همه چیز را خراب کنند و منفی باشند. من جزو دسته اول هستم من به بازیکنانم پایبند هستم زیرا به آنها ایمان دارم. ما در هشت بازی اول صدر جدول بودیم. در چهار بازی گذشته، ما به اندازه کافی کار نکردیم و مسئولیت های خود را بر عهده گرفتیم.

تیم کیفیت لازم برای اثبات رقابتی بودن را دارد. البته آن چهار بازی، آن دوره، آن چیزی که انتظار داشتیم نبود. ما باید با مصمم بودن با این لحظات روبرو شویم و بیش از آنچه داریم در زمین بازی کنیم. ما با تیمی روبرو هستیم که همیشه برای ما دردسر ایجاد کرده است، بنابراین نیاز به عملکردی در سطح بالا داریم.

از زمانی که سرمربی میلان هستم این اولین بار است که نیمه های دوم روی ما تاثیر می گذارد. بازی ها بعد از 50 دقیقه تمام نمی شوند. برای من خطا این است که سطح عزم و تمرکز را کم کنم و از برنامه بازی که کنترل بازی را به دست آورده است پیروی نکنم. حتی اگر گل هم دریافت کنیم، باید به بازی ادامه دهیم. ما به اندازه کافی سازگار نبوده ایم و بیش از حد تحت تأثیر حوادث ناگوار قرار گرفته ایم.

تیم بسیار خوب کار می کند اما ما می توانیم بهتر عمل کنیم. ما تحت تأثیر بدی‌هایمان قرار گرفته‌ایم، تیم از آن آگاه است، بنابراین باید پیشرفت کنیم. انتقادات را باید پذیرفت و به کار خود ادامه داد.

پیولی همچنین با چند سوال در مورد آینده خود روبرو شد.

او گفت:

من کار می کنم و باید روی کاری که انجام می دهیم متمرکز بمانم.

ما همیشه سعی کرده‌ایم از اشتباهاتی که متأسفانه گاهی انجام می‌دهیم، پیشرفت کنیم و از آنها درس بگیریم. من می دانم که نقش من چه چیزی را نشان می دهد، با تمجید و انتقاد. من با ایده‌هایم، باشگاه و بازیکنانم پیش می‌روم و سعی می‌کنم بهترین‌هایمان را ارائه دهیم.

من فقط به بازی فردا فکر می کنم. آینده من هم مثل بقیه نامشخص است. هیچ اطمینانی در مورد آنچه فردا اتفاق می افتد وجود ندارد، حتی برای شما.

روسونری در این فصل با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم می کند که به نظر می رسد تنها پشیمانی پیولی باشد.

او مدعی شد:

صرفاً برای شفافیت، تنها نگرانی من این است که در این فصول موفق به کاهش تعداد مصدومان نشده ایم.

وقتی بازیکنی مصدوم می شود، ما در میلانلو رنج می بریم. ما همیشه سعی کرده ایم چیزی را تغییر دهیم و هر کاری برای بهبود این وضعیت انجام می دهیم. ما همه مصدومیت ها را آنالیز کرده ایم، هر بازیکن تاریخ خودش را دارد. یک نفر به دلیل بازی زیاد مصدوم شد، دیگران به اندازه کافی بازی نکردند. تیم های ملی هم کمکی به ما نمی کنند. بسیاری از باشگاه های دیگر نیز با همین وضعیت روبرو هستند اما البته اعداد مثبت نیستند. همه ما برای بهبود و کاهش تعداد مصدومان تلاش می کنیم. پولیسیچ، کالابریا و لوفتوس چیک بازخواهند گشت، لیائو، کیائر و اوکافور در دسترس نخواهند بود.

در زمان استراحت، اوکافور در 6 روز سه بازی با تیم ملی خود انجام داد، اما پیولی حاضر نشد سرمربی سوئیسی را مقصر بداند.

من هرگز به مربیان تیم ملی زنگ نزده ام زیرا به کار آنها احترام می گذارم و آنها می دانند که باید چه کار کنند. من فکر می کنم لیست بازی مشکلی است که همه باید با مسئولیت زیادی با آن روبرو شوند. بازی های زیادی وجود دارد که برای سلامتی بازیکنان و نمایش خوب نیستند.

فکر می‌کنم باشگاه هر کاری برای ساختن یک تیم رقابتی انجام داد. در حال حاضر به دلیل مصدومیت و تعلیق شرایط اضطراری وجود دارد. من مطمئن هستم که وضعیت مصدومیت در آینده بهتر خواهد شد. ما می‌توانیم با بهترین ویژگی‌هایمان بر این لحظه غلبه کنیم.

یک خبر خوب از اسماعیل بن ناصر می آید که پس از مصدومیت زانو در پایان فصل گذشته، به زودی می تواند به میادین بازگردد.

بن ناصر حالش خوب است. او در طول دوره توانبخشی که آسان نیست مشکلی نداشته است. او امروز هفته اول کار با تیم را تمام کرد، حالا یک هفته دیگر است. او می تواند در هفته سوم دوباره در دسترس باشد. بهبودی او به خوبی پیش می رود.

فیورنتینا در جدول سری آ تنها سه امتیاز کمتر از میلان دارد. بنابراین آیا بازی پیش رو یک بازی کلیدی برای فصل روسونری است؟

پیولی خاطرنشان کرد:

فیورنتینا با وینچنزو ایتالیانو فوتبال هجومی بازی می کند، بنابراین آنها می توانند فضاهایی را باز کنند، اما آنها حریف سختی برای همه هستند.

آنها پس از سه شکست متوالی بولونیا را شکست دادند. بازی های زیادی باقی مانده است که بگوییم بازی فردا برای هر ئ. طرف حیاتی است.

26 بازی باقی مانده است، به طوری که تیم های زیادی هنوز درگیر مسابقه قهرمانی هستند، نزدیک به 80 امتیاز در دسترس است. ما نباید به این موضوع فکر کنیم بلکه باید روی بازی های فردا تمرکز کنیم. ما چهار بازی است که پیروز نشده ایم، بنابراین هدف ما کسب دوباره پیروزی است.

پیولی اضافه کرد که هیچ به روز رسانی در مورد بازگشت احتمالی ابراهیموویچ به باشگاه ندارد و اصرار داشت که در زمان استراحت با مهاجم سابق صحبت نکرده است.

نه، من می دانم که زلاتان در لس آنجلس و لاس وگاس بود. من می دانم که او به صورت شخصی با باشگاه و کاردیناله صحبت می کند. اگر جری چیز استثنایی در ایبرا می دید، اشتباه نمی کرد. اگر زلاتان برگردد، منبعی برای ما خواهد بود، نمی‌دانم کجا [او] کار می‌کند، اگر در باشگاه یا میلانلو باشد، اما اگر برگردد، منبعی برای ما خواهد بود.

پائولو مالدینی اخیرا مدعی شده است که سعی کرده مسی را برای روسونری به خدمت بگیرد، اما پیولی هرگز درباره قرارداد احتمالی مسی با مدیر سابق روسونری صحبت نکرده است.

او در پایان گفت:

نه، و فکر نمی‌کنم او (مسی) فردا برای بازی فراخوانده شود.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید