| |

فندایک: حرفهای منفی روی من تاثیری ندارد من مثبت‌گرا هستم

مدافع لیورپول پس از یک فرم نامناسب، به نتایج مثبت فصل اشاره می‌کند.

پس از شکست لیورپول مقابل چلسی در جام حذفی، از فندایک در مورد واکنش وی در مورد عدم تمرکزش در بازی پرس و جو شد. او در رقابت های حذفی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل باخت خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید تحت فشار قرار گرفت در لیگ برتر هم لیورپول تا یک قدمی شکستن رکورد آرسنال و منچستر سیتی پیش رفته بود. ولی آنها در ۴بازی ۳ شکست متحمل شدند و رکوردها دست نخورده ماند.

ویرجیل سریع به این اخبار منتشر شده مبنی بر افت خودش و لیورپول واکنش نشان داد. اعتماد به نفس او همچنان بالاست. رهبری فندایک در رختكن همچنان مورد حمایت کلوپ است. فندایک‌ دراین‌باره می‌گوید”

“فقط قهرمانی لیگ برتر؟ آیا قهرمانی در لیگ برتر کار کوچکی است؟ ما سوپر جام و جام باشگاه‌های جهان را داریم. پس هنوز هم تیم قوی هستیم.”

“در زندگی، افرادی هستند که همیشه ناراضی هستند. آنها همیشه به دنبال چیزهای منفی در زندگی دیگران می‌گردند. من اینگونه زندگی نمیکنم. شما واقعیت را می خواهید یا علاقه دارید در مورد موارد منفی فکر کنید و با روحیه منفی زندگی کنید؟ شما باید روی چیزهای خوب متمرکز کنید تا موفق شوید. شما را نمی‌دانم ولی من قطعاً روی چیزهای خوب تمرکز می کنم.”

“ما در شرایط بسیار خوبی هستیم. نزدیک به کسب جامی که همه ما امیدواریم به آن برسیم. تمرکز ما بر روی مسابقات و جام های پیشرو است.”

فندایک و لیورپول به دنبال یک فرصت دیگر برای بازسازی روحیه تیمی و پیروزی مقابل بورنموث در شنبه آینده هستند. تیم ادی هاو طبق بازیهای اخیر دو تیم هدف خوبی برای لیورپول است. علیرغم عملکرد نامناسب لیورپول در‌چند بازی‌گذشته، برد پرگل در این بازی می‌تواند به بازسازی لیورپول کمک کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید