|

نایب رئیس فدارسیون المان خطاب به ماتیاس سامر : اگر در طی این سالها در دورتموند شش قهرمانی و فتح اروپا داشتی کمی حرف‌هات مورد توجه بود!

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از نشریه بیلد المان ، مدیر بوروسیا دورتموند، ماتیاس سامر در مصاحبه ای تحت عنوان پادکست بیلد به نقد عملکرد فدراسون فوتبال المان پرداخت و انها را ناکارآمد خواند

حالا نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ،رالف اووه شافرت به عنوان مهمان در شام TSV Langreder (نزدیک هانوفر) از سامر انتقاد کرد:

🎙 “ماتیاس سامر واقعاً من را آزار می دهد.”

سامر قهرمان اروپا در سال 1996 اخیراً در پادکست BILD “Phrasenmäher” از مدیریت فدراسیون فوتبال المان به شدت انتقاد کرد.

پس از صحبت، رالف اووه شافرت دوباره در مصاحبه BILD ادامه داد و گفت:

🎙«ماتیاس سامر بدیهی است که نمی خواهد بفهمد که اتحادیه فوتبال آلمان یک باشگاه است. و انجمن های منطقه ای اعضای انجمن هستند. به همین دلیل است که روسای انجمن های منطقه ای می خواهند و باید به عنوان اعضای DFB نفوذ داشته باشند، زیرا ما نماینده 25000 باشگاه هستیم. با این حال، ماتیاس سامر تنها 18 و حداکثر 36 باشگاه را در نظر دارد. این منو اذیت میکنه

سامر در «Phrasenmäher» گفته بود:

🎙«رئیس ، دبیر کل، حاکمان فدارسیون فوتبال المان – وقتی می‌گویم: این سیستم دیگر به‌روز نیست، نباید از من ناراحت شوید. فوتبال کاملاً از دست رفته است! این یک صورت فلکی نیست که تضمین کند ما برای نسل‌های آینده موقعیت خوبی خواهیم داشت.»

رالف اووه شافرت از ژوئن 2002 رئیس اتحادیه فوتبال نیدرزاکسن (NFV) بوده و چهار هفته پیش دوباره به این سمت انتخاب شد. NFV دومین انجمن منطقه ای بزرگ در DFB است.

رالف اووه شافرت همچنین انتقاد سامر از مدیر ورزشی رودی فولر (63) و مدیر عامل آندریاس رتیگ (60) را دوست نداشت.
مشاور دورتموند در “Phrasenmäher”:

🎙” یک مدیر ورزشی قوی هنوز وجود ندارد. رودی هرگز در رده‌های پایین‌تر کار نکرد. هانس ولف (مسئول استعدادهای جوان/ویراستار) از نظر فنی عالی است، اما رهبر نیست – این یک اتهام نیست، اما واقعیت است. من قبلاً با آندریاس رتیگ به عنوان مدیر عامل خوب کار می کردم، اما او نیز یک برنده ذاتی نیست.

رالف اووه شافرت در پاسخ به BILD گفت:

🎙«متیاس سامر چه تخصص دارد؟ اگر بوروسیا دورتموند در سال‌هایی که در آنجا مشاور بود، شش بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شد یا قهرمان آلمان می‌شد، شاید از صحبت‌های او کمی بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گرفتم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید