| |

کنفرانس پپ‌گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قبل از بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن مرحله۱/۲ لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف هم خواهند رفت

 

پپ گواردیولا قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

برای این بازی دارای امتیاز هستیم . برای اکثر ما ، این اولین بار است و ما یک بازی خوب برای پیروزی انجام خواهیم داد. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد
این اولین باری است که بیشتر بازیکنان در این مرحله هستند. من می دانم برای چه بازی می کنیم. در این بازی ها به احساسات زیادی احتیاج ندارید – آرام باشید و بدانید چه کاری باید انجام دهید. من مجبور نیستم به کسی ، بازیکنان ، اتاق پشتی ، کارکنان ، اجاق های آشپزی بگویم ، همه می دانند که این بازی چقدر مهم است.
ما سالهاست که به دنبال این لحظه هستیم. ما دیروز و امروز خیلی صحبت کردیم که چه تیمی هستیم ، چه کاری باید انجام دهیم. ما در مورد پاری‌سن‌ژرمن صحبت نمی کنیم زیرا یک هفته پیش مقابل آنها بازی کردیم. ما فقط در مورد خود ، خود و خود و آنچه که باید انجام دهیم صحبت می کنیم.

گواردیولا درباره پاری‌سن‌ژرمن 🔻

همان خطرات همان بازی اول ، همان خطرات چلسی ، مادرید ، بایرن ، بارسلونا وجود دارد، ما می خواهیم خطرات را امتحان کنیم. فقط روی کارهایی که باید انجام دهیم تمرکز کنید ، من حتی یک کلمه در مورد آنها صحبت نکردم. آنها می توانند تغییر شکل دهند ، سرمربی آنها بسیار باهوش است.
من نمی دانم آنها قصد انجام چه کاری را دارند. تمایل به رسیدن به فینال لیگ قهرمانان طبیعی است ، ما روی خودمان تمرکز می کنیم ، در لحظات بد کنار هم می مانیم . ما سعی می کنیم سبک خود را تحمیل کنیم. ما خوب دفاع می کنیم ، صبوریم و سعی می کنیم گل بزنیم.

گواردیولت در مورد تعویق بازی منچستر یونایتد و لیورپول🔻

می خواستم نگاهی بیندازم ، اما نتوانستم. هر اتفاقی افتاده ، تمام شده و من نمی دانم چه زمانی بازی انجام می شود.

نگرانی دارید ؟🔻

چند موردی است اما در عین حال ، من فوق العاده خوش بین هستم. من از قبل آرام ترم بازیکنان امروز و دیروز به خوبی تمرین کردند. همه می خواهند کمک کنند، شما از کیفیت حریف اطلاع دارید.بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان همیشه سخت ترین بازی حتی بیشتر از فینال است. ما احساسات خود را کنترل می کنیم تا دقیقاً همان کاری را که باید انجام دهیم.هیچ کس بازی را کنترل نمی کند. نمی توانم پیش بینی کنم که چه اتفاقی می افتد. تیم های مختلف ،و لحظه ها مهم هستند. شما لحظات خوبی دارید ، لحظات ناامید کننده هم هست، ما [در مقابل تاتنهام 2019] اما نتوانست آن را پشت سر بگذارد. حالا سعی می کنیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.
من دوست دارم در مورد شکست فکر می کنیم ، اینکه چگونه واکنش می دهیم همیشه یک رمز و راز است. قبلا سکست خوردبم اما زندگی همیشه فرصتی جدید به شما می دهد. نکته جالب ناامیدی ما از حضور دوباره در اینجا است.به همین دلیل است که دوست دارم بگویم از شکستها چیز یاد می گیرم اما ممکن است فردا یک بازی بد انجام دهیم ، در همان زمان قرار است یک بازی باورنکردنی انجام دهیم و در فینال برنده شویم ، این احساس من است.در تمام دفعاتی که شکست خوردیم به حریف تبریک می گفتم و دوباره امتحان می کنم. من احساس می کنم که خوب کار خواهیم کرد.

گواردیولا درباره دیاض و استونز 🔻

آنها راحت هستند. همیشه کار با جان و روبن عالی است. آخرین بازی ، ناتان استثنایی بود. اریک ، شما نظر من را می دانید ، او هرگز عملکرد بدی ارائه نمی دهد. آنها خوب هستند ، ارتباط برقرار می کنند ، به یکدیگر کمک می کنند ، بسیار صحبت می کنند.

گواردیولا درباره این مرحله لیگ قهرمانان 🔻

احساسات من به این معنی است که شما نمی توانید یک بازی را پیش بینی کنید ، اما می تواند کاملا متفاوت از انتظار بازی کنید. شما نمی توانید 90 دقیقه بازی کنید مثل نیمه دوم. این اتفاق نخواهد افتاد ، سخت خواهد بود ، ما رنج خواهیم برد. من مطمئن هستم که ما واکنش خوبی نشان خواهیم داد و تحمیل خواهیم کرد.
این از دروندتیم می آید ، تصور کنید که چه کاری باید انجام دهیم. با آنچه در هشت ماه گذشته انجام داده ایم تفاوتی ندارد ، ما چیز خاصی نمی خواهیم. واقعاً سخت است ، لیگ برتر همان سطح این بازی را دارد ، شما همیشه در لیگ قهرمانان نیز بازی های دشواری انجام می دهید.کاری را که ما قبلا انجام داده ایم اینبار هم انجام می‌دهیم ، در لحظات بد آرامش خود را حفظ می‌کنیم ، توپ را بدست می‌آوریم ، دوباره حرکت را بدست آوریم و پیروزی را امتحان کنیم. لحظات خوب ما تفاوت خواهد داشت. پس از آن ، متعلق به بازیکنان است ، ما برنده خواهیم شد.

گواردیولا در مورد امباپه 🔻

کاملاً من منتظر آن هستم. او قصد دارد بازی کند. من بی صبرانه منتظر بازی او هستم. برای فوتبال ، برای خود بازی ، امیدوارم که او بتواند بازی کند.

 

درباره امباپه / نیمار🔻

آنها در نیمه اول بازی رفت استثنایی بازی کردند. امباپه خطرناک است ، در نیمه دوم ، ما بهتر بودیم. آنها درباره امباپه و نیمار بد قضاوت کردند زیرا باختند ، در صورت پیروزی خوب بازی می کنند. فکر می کنم آنها خوب بازی کردند.

بهترین راه برای خوب بازی نکردن آنها چیست؟🔻

این همان کاری است که فردا سعی می کنیم انجام دهیم!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید