پپ وستهام
| |

پپ گواردیولا پس از شکست در دربی منچستر : شاید آگوئرو‌ میتوانست نتیجه را تغییر دهد

به گزارش‌فوتبال۷۲۴ در هفته۲۷رقابتهای لیگ برتر انگلیس دو تیم منچسترسیتی و‌منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند
در انتهای بازی شیاطین سرخ با دو‌گل حریف قدرتمند‌خود را درهم کوبیدند

پپ گواردیوا بعد از بازی گفت 🔻

“این عملکرد بدی نبود. به طور معمول در یک روز می گویید ،” چه فاجعه ای بود “. اما من چنین احساسی ندارم.”
ما فوق العاده کار کرده ایم. امروز خبر این است که ما مغلوب منچستریونایتد شدیم . اما ما در تلاش هستیم تا قهرمانی لیگ برتر را بدست آوریم و به شش یا هفت پیروزی نیاز داریم. ”

“کاری که ما باید انجام دهیم بهبودی است. فردا ، من با تیم صحبت نمی کنم ، پس فردا ، با تیم صحبت نمی کنم ، و روز بازی [ساوتهمپتون] ، من به تیم می گویم که آنها چقدر باورنکردنی هستند هستند.”
به من یونایتد برای پیروزی تبریک می گوییم – ما گل اول را مقابل تیم سختی پذیرفتیم و آنها بسیار قدرتمند هستند بنابراین بسیار دشوار بود. بعد از گل اول ، برای 5-10 دقیقه اول کمی از آن دور بودیم اما بعد از آن دوباره به بازی برگشتیم.

به عنوان مثال ، ما در حالی که شاید لیاقت سه امتیاز را نداشتیم بسیار بهتر از وستهام بازی کردیم ، اما نتیجه نتیجه است – 0-2 ، بنابراین تبریک می گویم و حالا امتیاز بعدی مهم است

پپ درباره آینده گفت 🔻

ما در حالی که همه چیز مهم است با ده بازی مانده به قسمت مهم فصل لیگ برتر رسیده ایم. ما یازده امتیاز پیش رو داریم و برای قهرمان شدن به شش یا هفت برد نیاز داریم و می خواهیم با بازی بعدی خود شروع کنیم.

پپ دربره اگوئرو گفت 🔻

شاید ، بله شاید او [آگوئرو] می توانست بازی کند و شاید این تصمیم اشتباهی بود – ما هرگز نخواهیم فهمید چه اتفاقی افتاده است – من تصمیم را گرفتم و همه همین را قبول کردند

درباره بازی با ساوتهمپتون 🔻

نحوه بازی ما با ساوتهمپتون با نحوه بازی مقابل یونایتد کاملاً متفاوت خواهد بود و ما می خواهیم نزدیک شویم و تصمیم بگیریم که چگونه بازی کنیم و سپس سعی کنیم این کار را انجام دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید