| |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی چلسی و مالمو در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا آبی های لندن به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند گامی دیگر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی بردارند.
با توجه به شرایط فعلی ، چلسی با تفاضل گل در گروه H دوم است و سه امتیاز از یوونتوس عقب است.
سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود گفت:

در مورد کای هاورتز:🔻

 

“این یک واقعیت است ، او همه چیز را انجام می دهد تا دوباره به سطح خود برسد. ما همه چیز را برای کمک به او انجام می دهیم ، او بازیکن مهمی برای تیم ما است. او قوی در پیش فصل شروع کرد. داستان تغییر نکرده است، فاقد آمار و ارقام تعیین کننده ، گلها و پاس گلها. او باید در دقیقه ای که بازی می کند به تیم خود کمک کند. این می تواند هر زمان اتفاق بیفتد ، ما به او اعتماد داریم و به او ایمان داریم. بقیه کارها باید برای او انجام شود ، او مایل است و از نظر روحی و روانی خوب است. او می داند برای چه چیزی می جنگد.

تغییر تاکتیک تیمی دارید ❓

 

“بله و خیر. ما در مورد آن فکر می کنیم. آیا این واقعاً یک چیز تاکتیکی است؟ آیا ارزش این را دارد که ما یک تیم دشوار برای بازی در مقابل تیمی باشیم که سه گل آسان به ثمر می رساند؟ آیا این گام درستی است؟ ما می توانیم این قدم را در زمان مناسب برداریم. ما می توانیم بازیکنان تهاجمی بیشتری اضافه کنیم. این بازی مربوط به تعادل است ، ما تعادل را پیدا کردیم. نکته اصلی این است که ما بدون توجه به ساختار خود بازی می کنیم. بچه ها به یکدیگر کمک می کنند در زمین و می توانیم در هر نوع ساختاری موقعیت ایجاد کنیم. ما به همه چیز فکر می کنیم اما شما باید زمان مناسب را پیدا کنید. دلایل زیادی برای ماندن در ساختار فعلی و افزایش و بهبود رفتار ما در آن وجود دارد. مهم این است که فعال و هجومی بمانیم. ما همچنین می توانیم از ضد حملات ، از توپ بلند گل بزنیم. این فقط در مورد ایجاد موقعیت در برابر حریفی که در عمق دفاع می کند نیست. بسیاری از تیم ها در برابر ما دفاع می کنند ، دشوار است. یک راه حل ممکن است تغییر ترکیب باشد ،ممکن بازیکنان تهاجمی بیشتری قرار دهیم

 

در مورد رابطه توخل با فوتبال سوئد:🔻

 

“من تعطیلات بسیار خوبی را در استکهلم گذراندم. یک هتل زیبا ، یک شهر زیبا. این یک تعطیلات آرامش بخش بود. شهری بسیار الهام بخش ، افراد با ذهن باز. به طور کلی ، سبک زندگی و تفکر اسکانداناوی در خارج از زمین بسیار چشمگیر است. این چیزی است که در ورزش هنگام بازی تیم های دانمارکی و سوئدی احساس می کنید. احساس می کنید آنها مطمئن هستند و از تلاش برای یافتن راه های جدید برای رسیدن به بهترین سطح خود خجالت نمی کشند. این همیشه الهام بخش است. ما خوب آماده شده ایم ، ما تیم خود را آماده کرده ایم. آنها سزاوار احترام کامل هستند. ما به همه کسانی که مقابل ما بازی می کنند احترام می‌گذاریم.

در مورد تهدیدات احتمالی مالمو:🔻

 

“آنها تیمی هستند که با اعتماد به نفس و سبک خاص خود بازی می کنند. آنها به کاری که انجام می دهند اعتماد دارند. شاید آنها به بالاترین سطح عادت نکرده باشند ، به همین دلیل شاید در ابتدای مرحله گروهی با مشکل روبرو شوند زیرا لیگ در سوئد مانند لیگ قهرمانان نیست این یک مربی بسیار موفق است ، به عنوان یک بازیکن نیز موفق بود. از نظر فردی آنها خوب هستند. اگر هوشیار نباشید می توانند هر لحظه به شما آسیب برسانند. “

 

در مورد سازگاری بازیکنان با روملو لوکاکو:🔻

 

“این امر هر روز افزایش می یابد. ما در حال سازگاری با یکدیگر هستیم. در همان لحظه ، نظر من این است که احساس می کنم روملو بیش از حد بازی کرده است. او در طول تابستان مسابقات زیادی را با تیم ملی و اکنون لیگ ملت ها انجام داد. او یک ورزشکار فوق العاده است و یک بازیکن رقابتی است که عمیقاً تلاش می کند و می خواهد در این چیزها پیروز شود. او می خواهد در آنجا حضور داشته باشد و برنده شود. من می دانم که چقدر می خواست بلژیک در قهرمانی اروپا نتیجه خوبی داشته باشد. در حال حاضر باز هم در لیگ ملتها ، این یک بازی بزرگ برای شخص او بود. این برای او معنی زیادی داشت ، برای او بسیار مهم است که برای کشورش بازی کند. اگر خوب پیش نرود ، آن را روی دوش خود می گذارد. من فکر می کنم او از نظر روحی کمی خسته است. نه این که ما نگران باشیم. برای من او کمی بیش از حد بازی می کند. قضاوت در مورد اینکه آیا او نیاز به استراحت دارد یا خیر ، آیا ما باید او را بر روی نیمکت نگه داریم ، دشوار است. این برای میسون و جورجینیو یکسان است ، آنها تلاش می کنند. آنها وزنه مهمی برای برای کشورهای خود هستند.

آن بازی را دوست دارند. “اگر سالی 1000 مسابقه انجام دهید ، ممکن است سنگین شود! همچنین ، آنها عاشق بازی هستند. آنها بچه های خوبی هستند. این همان چیزی است که من احساس می کنم.”

در مورد اخبار تیم:🔻

 

“این آسان است ، فقط پولیسچ است که فردا حضور ندارد.”

 

در مورد کاری که او با جایزه مربی سال یوفا انجام داده است🔻

 

“من جایی برای این کار ندارم. این در دفتر من نیست. من در خانه جایی برای این کار ندارم. من هر روز کارم را دوست دارم ، اگر یک جایزه بگیرم تغییر نمی کند. من سپاسگزارم که آن را دریافت کردم باور نکردنی است که این را داشته باشم اما من نظر خود را در این مورد تغییر نخواهم داد. “

 

در مورد تعداد بازی هایی که بازیکنان انجام می دهند:🔻

 

“از نظر بازیکنان ما ، بله فکر می کنم ما کمی قانون در این مورد داریم. در تمام کنندی ما کمی مشکل داریم. یک دلیل بزرگ این است که ما بیش از حد بازی می کنیم. نه ما به عنوان باشگاه ، بلکه بازیکنان. برای من کیفیت از کمیت مهم تر است. این وضعیت فعلی است. این چیزی است که ما با آن روبرو هستیم. این چیز جدیدی نیست. استراحت ملی بعدی در راه است ، به زودی می آید. تغییر نخواهد کرد. برعکس ، در ژانویه یا فوریه ما رقابت دیگری برای بازی داریم. می توانیم کمی محکمتر به نظر برسیم ، کمی سخت تر از آن چیزی که باید باشد. ما در مورد لیگ برتر صحبت می کنیم ، سخت ترین لیگ جهان. داشتن یک مسابقه فشرده در برنتفورد شرم آور نیست . شرم آور نیست که ما با یک گل دیرهنگام مقابل ساوتهمپتون احتیاج داریم. مهم این است که ما شرمنده نباشیم و نسبت به خود انتقادی نداشته باشیم. ما در لحظات سخت مبارزه می کنیم. ما می خواهیم تیمی باشیم که هیچ کس دوست ندارد در برابر آن بازی کند. ما در یک راه خوب ، از آنجا سعی می کنیم پیشرفت کنیم. آیا این کار تا به حال آسان خواهد بود؟ من مطمئن نیستم که برای هر تیمی آسان باشد ، ما باید شرایطی را که سخت است بپذیریم. ما راه هایی برای پیروزی در بازی ها پیدا می کنیم ، باید پیشرفت کنیم. ما از سفرها می آییم ، از هواپیماها می آییم. اگر در مناطق زمانی سفر می کنید ، در هتل هستید ، سپس هتل را تغییر دهید. به راحتی می توان گفت. شما یک روز در خانه هستید ، خانواده خود را ببینید ، سپس به هتل برمی گردید. شما با برنتفورد بازی می کنید و بعد لیگ قهرمانان است. ممکن است خسته کننده باشد و من فقط می توانم آن را تکرار کنم. من یک دوست بزرگ با کیفیت هستم و بازیکنان با کیفیت باید در فرم باشند زیرا تماشاگران می خواهند بهترین بازیکنان را در بهترین فرم ببینند. این فقط فوتبال بیش از حد و رقابتی است.

 

در مورد مصدومیت کریستین پولیسچ:🔻

 

“او در طول بازی با ایالات متحده مصدوم شد. این یک خطا بود ، یک خطای سخت بود و او به مچ پای خود آسیب رساند. هیچ نگرانی وجود ندارد البته ما جزئیات را پنهان می کنیم. من نمی توانم همه جزئیات را به شما ارائه کنم زیرا کار من نیست. او از حرکت به دلیل درد باز می ماند ، نه آسیب یا عارضه بزرگ ، فقط درد مچ پا که او را ناراحت می کند. هنگامی که این بازیکنان با حرکات سریع مانند کریستین این درد را احساس می کنند و در حرکت آزاد نیستند ، بهبودی اتفاق نمی افتد پس از شروع دوباره درد ، باید کمی مکث کنید و دوباره از نو شروع کنید. در حال حاضر ، ما بسیار بسیار نزدیک هستیم. او هفته گذشته بسیار نزدیک بود که به تمرینات تیمی بیاید ، اما درد داشت. هیچ چیز جدی نیست اما درد جدی است. او بسیار بی حوصله است ، او همه کارها را انجام می دهد. ما می بینیم که او در هر جلسه رنج می برد. او واقعاً رنج می برد ، او می خواهد در زمین باشد و به ما کمک کند. متاسفانه ، مصدومیت زمان می برد. “

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید