| |

مصاحبه سولسشر قبل از بازی منچستریونایتد و اتلانتا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در استانه بازی منچستریونایتد و آتلانتا در‌ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، اوله گونار سولسشر تأکید می کند که هنوز از حمایت سلسله مراتب منچستریونایتد برخوردار است و نگران موقعیت خود نیست.
یونایتد دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را باخته و تنها 5 بازی از 11 بازی خود را تا اینجای فصل پیروز بوده است ، و در مرحله اول از جام کارابائو خارج شده بود.

شکست شنبه 4-2 مقابل لستر باعث افزایش گمانه زنی ها در مورد آینده سولشایر شد آن هم در فصلی که انتظار می رود یونایتد حداقل برای قهرمانی رقابت کند.
یونایتد در ماه جولای قراردادی سه ساله به اوله اهدا کرد و اد وودوارد ، نایب رئیس اجرایی ، ماه گذشته گفت که هرگز از موفقیت بیشتر در باشگاه مطمئن نبوده است.

سولسشر گفت:🔻

 

“ما در این سال ها پیشرفت کرده ایم.” “ما در رتبه ششم بودیم زمانی که من نیم فصل به اینجا آمدم ، سپس سوم ، دوم ، شما می توانید این را پیشرفت ، پیشرفت حساب کنید و آن را مشاهده کنید.
“در این فصل ، ما هنوز می خواهیم پیشرفت کنیم. ما با بازیکنانی قرارداد بستیم که انتظارات را بالا برده اند. تیم های دیگر بازیکنان را امضا کرده اند و همچنین پیشرفت کرده اند. ما با همه تیم های برتر در یک کشتی هستیم.

 

سولسشر درباره فشار باختها گفت 🔻

 

“همیشه فشار وجود دارد ، البته فشار بر من وجود دارد. ما قبلا تحت فشار بودیم اما از پس آن برآمده ام. من اکنون منتظر پاسخ هستم و همانطور که شما گفتید ، من در حال گفتگو با باشگاه همیشه ، بنابراین این یک بحث باز و صادقانه است.

سولسشر درباره تیم گفت 🔻

 

“هر بازی را انجام می دهیم ، ما بازی را بررسی می کنیم ، بازی را تجزیه و تحلیل می کنیم ، ما نگاه می کنیم که چه کارهایی را خوب انجام داده ایم و چه کارهایی را خوب انجام نداده ایم. شما به سرعت به سراغ حریف بعدی می روید.

سولسشر درباره اتلانتا 🔻

 

“این آتالانتا است ، حریف متفاوتی است ، رقابت متفاوتی است و ما تمرکز خود را بر روی چیزهایی قرار می دهیم که در این بازی باید در آن مهارت داشته باشیم.
“و همانطور که گفتم موارد زیادی وجود دارد که اخیراً به اندازه کافی خوب نبوده و ما چند مورد را درست تنظیم کرده ایم و امیدوارم فردا با عملکرد خوب نتیجه آن را ببینیم.”

 

سرمربی یونایتد از نحوه ارائه گفته های او درباره رشفورد توسط برخی رسانه ها ناراحت شد.
سولسشر گفت: 🔻

 

“فقط برای بیرون آمدن اخبار رشفورد از اتاق با عناوینی عجیب از چت قبل از بازی لستر ،ما بسیار شگفت زده هستیم .اما مارکوس در داخل و خارج زمین بازی کرده است.او حرفه‌ای است
“شما می دانید من چه گفتم و از یک نظر کوچک تیتر زدند که هرگز قصد نداشتم آن چیزی را بگویم و منظورم آن نبود . باید خوب باشد که پسر روی تمرین تمرکز کند ، او فقط می تواند از فوتبال خود لذت ببرد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید