| |

کنفرانس توماس توخل قبل از بازی چلسی و یوونتوس ،لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته پنجم ایگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ چلسی با هدایت توخل در ورزشگاه خود میزبان تیم یوونتوس خواهد بود

قبل از این بازی توماس توخل به مسائل مهمی اشاره کرد

 

توماس توخل در مورد اخبار مصدومیتها گفت

“هنوز مطمئن نیستم [لوکاکو] میتواند بازی کند. او در تمرین دیروز خوب به نظر می رسید، واکنش را خواهیم دید. او قرار ملاقاتی با پزشکان و فیزیوتراپ‌ها دارد. شاید بتوانیم 20 بازیکن را به تیم بیاوریم. دقایق پایانی مهم خواهد بود. جورجینیو کاملاً خوب است. کای مشکل همسترینگ داشت، بنابراین ما او را از زمین خارج کردیم و به او استراحت دادیم.

توماس توخل درباره بازی با یوونتوس:

اگر شرایط به این شکل باشد، شانس خود را به خطر نمی اندازیم و همه چیز را تمام می کنیم، اما همه تلاشمان را می کنیم تا بازی را ببریم و صدر نشین گروه شویم و برای انجام این کار، باید بازی را ببریم.

توخل درباره ترکیب گفت :

 

“ما همیشه گزینه هایی داریم. در صورت نیاز به بازیکنان بستگی دارد و برای نشان دادن پتانسیل انها باید خود را ثابت کنند. آنها باید آماده باشند، زندگی در چلسی همین است. وقتی تیمو و روملو در دسترس نیستند، سعی می کنیم راه حل هایی پیدا کنیم. ما به همه اعتماد داریم.”

🔹توماس توخل در مورد اخراج سولسشر :

“خیلی به ان فکر نمیکنم. ما یک بازی خارج از خانه در روز شنبه، و سه شنبه خانگی داریم. ما امروز یا فردا به منچستریونایتد فکر نمی کنیم. من در این مورد و تصمیمات مربیگری دیگر باشگاه ها اظهار نظر نمی کنم. این شغل من نیست.”

توماس توخل در مورد تغییر مربی در نیم فصل:

“نمی توانم بگویم آسان است. این ارزش تلاش ما را کم می کند. من در بهترین مکان ممکن هستم، بنابراین مربی و فردی خوشحال هستم. این عالی است.”

توماس توچل در مورد ریس جیمز:

“در حال حاضر او به عنوان مدافع کناری بازی می کند و این کار را در سطح بسیار بالایی انجام می دهد. دلیلی نمی بینم که در مورد “بهترین های جهان، لیگ یا اروپا” ناراحت شوم. وقتی سعی می کند در تمرینات بهترین باشد خوشحال می شود. او در حال پیشرفت است، مسئولیت را بر عهده می گیرد… او هنوز به اوج نرسیده است. او فوق العاده جوان است. او پتانسیل این را دارد که بازیکن بزرگی برای چلسی باشد.”

توماس توخل در مورد رومن آبراموویچ

“برای حضور او نمایشی برگزار کنیم؟ نه، این مهم نیست. اصول اولیه بازی ما هستیم. ما بهترین تلاش خود را می کنیم اگر او اینجا باشد یا اینجا نباشد اهمیتی ندارد. ما یک برنامه را اجرا می کنیم. برای شاد کردن او و سرگرم کردن او و حامیانش به صورت روزانه، کار سختی را انجام می دهیم.
“این یک بازی بزرگ و سخت است. ما به همه افراد حاضر در استادیوم نیاز داریم که در ورزشگاه کامل باشند، و ما در سطح کامل بازی را انجام دهیم. اگر او آنجا باشد، ما فوق العاده خوشحالیم اما ما رویکرد و بازی خودمان را تغییر نخواهیم داد.
“باید بگویم نمی‌دانم او در حال حاضر در لندن است یا فردا. نه [او را ندیده‌ام]. او یک هوادار بزرگ فوتبال است. او عاشق بازی و جزئیات آن است. ما او را در جریان می گذاریم زیرا او چنین علاقه واقعی دارد. این آن را خاص می کند. او می خواهد رقابتی باشد، نگرش درستی داشته باشد و این چیزی است که او ایجاد کرده است، شگفت انگیز است. ما خوشحالیم که از وقتمان در اینجا لذت ببریم تا به پیشرفت ادامه دهیم.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید