|

آلگری: آمادگی برای دربی سختتر از بازی چلسی است

به گزارش فوتبال۷۲۴ ماسیمیلیانو آلگری ، سرمربی یوونتوس به بازیکنان خود هشدار می دهد که بازی با تورینو متفاوت از بازی مقابل چلسی خواهد بود:🔻

“آماده سازی برای دربی دشوارتر است.”

 

بیانکونری ها پس از سه برد متوالی ، دو پیروزی در سری آ و یک بازی در لیگ قهرمانان ، از استادیوم گرانده تورینو دیدن کردند.

آنها هفته گذشته اسپزیا و سمپدوریا را شکست دادند تا چهارشنبه در ورزشگاه آلیانز هر سه امتیاز را مقابل قهرمان اروپا بگیرند.

آلگری گفت 🔻

 

فردا هواداران به ورزشگاه برمی گردند و بازی خوبی خواهد بود. ما باید رده خود در جدول را ثابت کنیم ، ما شانس داریم.

 

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:🔻

ما هنوز باید جدول را تنظیم کنیم ، نه اینکه آن را کاملاً از دست بدهیم.
این بازی زندگی آنها خواهد بود ، دربی است و تورینو برای آن به بهترین شکل آماده می‌شود. ما باید همین کار را انجام دهیم و حتی بهتر از بازی مقابل چلسی آماده شویم. حتی سخت تر خواهد بود.

 

آلگری آن را یک فینال میداند🔻

 

“این بازی ها مانند فینال های کوچک هستند ، ما باید یک قدم کوچک دیگر برداریم ، این آسان نیست. این بازی متفاوت از بازی مقابل چلسی خواهد بود.

 

آلگری درباره تورین گفت 🔻

تورین خیلی جنگنده است ، ایوان یوریچ کار بزرگی انجام می دهد و ایده های خود را به تیمش منتقل کرده است. این یک بازی پیچیده خواهد بود ، ما باید صبور باشیم و بتوانیم بازی خود را 95 دقیقه انجام دهیم. “

 

آلگری دو بازیکن شروع کننده یوونتوس را نام برد و از فدریکو کیه‌زا که گل برتری را مقابل آبی پوشان به ثمر رساند ، تمجید کرد.

آلگری گفت: 🔻

 

“[وویچک] شزنی و [جورجیو] کیه لینی مطمئناً بازی خواهند کرد.”
بدون موراتا و دیبالا ، ما دیدیم که کیه‌زا می تواند به عنوان یک مهاجم میانی بازی کند.بازی مقابل چلسی بازی خوبی بود ، اما فردا به چیز دیگری نیاز داریم ، به بازی متفاوتی نیاز داریم. تورینو نقش آفرینی می کند و ما باید به درستی با آنها روبرو شویم. “

 

آلگری می خواهد همان بازی دفاعی را در برابر آبی ها نشان دهد. بانوی پیر قبلاً در 6 بازی سری آ 10 گل دریافت کرده است که چهار گل در دو بازی گذشته روی هم بوده است.با این حال ، آنها دو بازی کلین شیت را در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان انجام دادند.

آلگری گفت: 🔻

 

“چلسی توپ را در اختیار داشت و ما برخی اشتباهات فنی را انجام دادیم تا بازی آنها راحت تر شود. “ما باید درک کنیم که اگر 70 دقیقه این حالت دفاعی را حفظ کردیم ، می توانیم 20 دقیقه نیز این کار را انجام دهیم. مهم نیست چقدر دفاع می کنید ، اما نگرش نباید تغییر کند. ”

بیانکونری ها ممکن است در خط میانی و حمله گزینه های بیشتری داشته باشند زیرا آرتور و کایو خورخه پس از بهبودی از مصدومیت می توانند در مقابل تورینو در دسترس باشند.

آلگری گفت 🔻

 

آرتور دیروز با تیم تمرین کرد. شاید او و کایو فردا در دسترس باشند. ما ممکن است در طول بازی به آرتور نیاز داشته باشیم ، او یک بازیکن فنی است و می تواند به ما کمک کند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید