توتی
| | | |

توتی و کاناوارو: باید بوفون را مجبور به خداحافظی کرد

قهرمانان سابق نراتزوری، فرانچسکو توتی و فابیو کاناوارو، ادعا کرده اند که دروازه بان یوونتوس، جیانلوئیجی بوفون، تا زمانی که “او را مجبور به خداحافظی کنند” بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبال724، بوفون 42 ساله شده است و به احتمال زیاد تا ژوئن 2021 در ورزشگاه آلیانز ادامه خواهد یافت، اما توتی کاپیتان سابق رم ادعا کرده است که ما هنوز او را برای دو یا سه سال دیگر ئر مسابقات خواهیم کرد.

توتی در اینستاگرام به مدافع پیشین ایتالیا کاناوارو گفت:

من به شما خواهم گفت؛ جیجی می خواهد تا 50 سالگی بازی کند. اما می تواند دو یا سه فصل دیگر بازی کند. علاوه بر این، او در گل است و پشتیبان است.

برندگان جام جهانی اتفاق نظر دارند که هم تیمی سابقشان بازی را ادامه دهد، اما کاناوارو خاطرنشان کرد که بوفون در پایان مجبور به متوقف کردن خواهد شد.

خوب، شما آن را می دانید. او نمی خواهد خداحافظی کند، اما آنها باعث می شوند که او خداحافظی کند و این بسیار متفاوت است.

هفته گذشته، گزارش ها ادعا می كرد كه بوفون قرارداد فعلی خود را در ماه ژوئن تا یك سال دیگر تمدید می كند، به این معنی كه وی در زمان اتمام قرارداد 43 ساله خواهد شد.

این دروازه بان سال گذشته پس از یک فصل بازی برای پاری سن ژرمن به تورین بازگشت و در مقطع دوم خود در بیانکونری به عنوان دروازه بان دوم و ذخیره شزنی بازی کرد.

وی در این فصل 11 بازی در رقابت های سری آ، لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا به به میدان رفته است. تاکنون سه کلین شیت داشته و 9 گل را دریافت کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید