| |

آیا بوندسلیگا در ماه می باز خواهد گشت؟

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از دیلی‌میل،  آلمان تصمیم خود را برای برنامه انجام بازی پشت درهای بسته در ماه آینده به تاخیر انداخت زیرا ممنوعیت اجتماعات عمومی در مقیاس بزرگ تا پایان آگوست به دلیل بیماری همه گیر کرونا تمدید می شود.

کریستین سیفر ، رئیس بوندس لیگا اظهار داشت که فوتبال در ماه مه از سر گرفته می شود. اما برنامه ای برای بازی‌ها در جلسه روز چهارشنبه ذکر نشده است. ممنوعیت اجتماعات عمومی گسترده در آلمان تا 31 آگوست تمدید شد.

احتمال بازگشت بوندس لیگا در ماه مه نیز پس از تأخیر آلمان در تصمیم گیری در مورد برنامه انجام مسابقات کاهش یافته است.

کریستین سیفر ، سرپرست لیگ هفته گذشته اظهار داشت که برنامه فعلی این است که بازی ها تا ابتدای ماه مه بازگردند.

با این حال ، چه وقت و چگونگی از سرگیری بازیهای فوتبال آلمان ذکر نشده است. صدر اعظم آلمان مرکل روز چهارشنبه با نخست وزیران منطقه ای دیدار کرد.

رئیس هیئت مدیره باواریایی ، ماركوس سودر گفت ، بوندس لیگا امروز مورد بحث نبود.

این لیگ بر روی مفاهیم امنیتی کار می کند و مطمئناً به زودی در مورد آن صحبت خواهد شد. این که چه بازی هایی در پشت درهای بسته امکان پذیر خواهد بود و نحوه آن در جلسات بعدی بررسی می‌شود.

اگرچه ممنوعیت وقایع عمومی در مقیاس بزرگ در آلمان تا 31 آگوست تمدید شد. نخست‌وزیران ایالت‌های آلمان در بیانیه ای گفتند:

رویدادهای اجتماعی نقش بزرگی در گسترش عفونت دارند و بنابراین تا 31 اوت ممنوع خواهند ماند.

در نتیجه هواداران نمی توانند زودتر از شهریور وارد استادیوم های فوتبال شوند.

لیگ فوتبال آلمان (DFL) قرار است اواخر همین هفته تشکیل شود و برنامه فعلی را برای از سرگیری فصل در ابتدای ماه مه ، ارزیابی کند. قرار است بازیها به طور معمول در هفته انجام می شود.

بوندسلیگا برای بقای مالی بسیاری از باشگاه ها تمایل دارد که فصل را تا 30 ژوئن به پایان برساند تا درآمد حقوق تلویزیون را تضمین و دریافت کند.

بیشتر هواداران در ابتدا از ایده به اصطلاح ‘بازی‌پشت‌درب بسته’ عصبانی بودند اما اکنون به این واقعیت راضی شده اند که پس از بازگشت بوندسلیگا به آنها اجازه بازگشت به ورزشگاه ها داده نمی شوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید