| | |

سپ مایر: بایرن انقدر احمق نیست که اجازه خروج نویر را بدهد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از نشریه گل،سپ‌مایر تمدید بلند مدت با مانوئل نویر را برای بایرن مونیخ الزامی میداند و وضعیت او را با اولیورکان مقایسه می‌کند

دروازه بان اسطوره ای بایرن می گوید که باشگاه سابقش آنقدر احمق نیست که اجازه خروج کاپیتان خود را بدهد.
سپ مایر ، دروازه بان اسطوره‌ای بایرن مونیخ می گوید که اگر قهرمانان آلمان اجازه دهند مانوئل نویر این باشگاه را ترک کند حرکتش احمقانه خواهد بود.

قرارداد نویر با بایرن در تابستان 2021 به پایان می رسد و دو طرف در ماه های اخیر در حال مذاکره پیرامون یک قرارداد جدید بودند.

با این حال ، نویر و بایرن هنوز در مورد قرارداد جدید به توافق نرسیده اند. گزارش ها حاکی از آن است که این دروازه بان به دنبال امضای قرارداد تا سال 2025 است.

بایرن آمادگی خود را برای ادامه کار بعد از نویر آغاز کرده است و الکساندر نوبل 23 ساله را از شالکه بخدمت گرفته است.

نویر از زمان انتقال به بایرن از شالکه در سال 2011 ، در 374 بازی برای این باشگاه بازی کرده است.او هفت عنوان بوندسلیگا ، یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و چهار قهرمانی DFB-Pokal کسب کرده است.

مایر ، که از سال 1962 تا 1980 برای بایرن بازی‌می‌کرده گفت:

“فکر نمی کنم آنها انقدر احمق باشند که نویر را رها کنند.”

وی اضافه کرد:

“بایرن در طی چند سال آینده از این حرکت بسیار پشیمان خواهد شد.”

مایر در ادامه وضعیت نویر را با اولیور کان مقایسه کرد و گفت دروازه بان سابق آلمان باید به عنوان نمونه برای چگونگی مدیریت ستاره فعلی بایرن باشد.

کان تا 38 سالگی بازی کرد و در فصل پایانی 42 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داد.
با توجه به اینکه نویر به تازگی 34 ساله شده است ، مایر معتقد است که قرارداد بلند مدت برای هر‌دو طرف خوب است و باشگاه هر چه زودتر باید برای آن اقدام کند

او در‌ادامه گفت

چرا نباید نویر در بالاترین سطح بازی کند.او هنوزهم مناسب شماره یک بایرن است.
در حال حاضر هیچ کس بهتر از نویر در جهان نیست و در پنج سال آینده هیچ کس وجود نخواهد داشت.

نویر در طول دوران حرفه ای خود چهار بار به عنوان بهترین دروازبان جهان معرفی شده است و در عین حال پس از کاپیتانی آلمان در پیروزی جام جهانی در برزیل ، دستکش طلای جام جهانی 2014 نیز کسب کرده است.

او همچنین سه بار در تیم سال بوندس لیگا بوده ایت ، اما تمام اینها از زمان رقابت های 2016-17به قبل بوده است.

با تعلیق بوندسلیگا به دلیل ویروس کرونا ، بایرن در صدر جدول قرار دارد و چهار امتیاز از رده دوم جدول بوروسیا دورتموند و پنج امتیاز جلوتر از تیم سوم لایپزیگ است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید