نیوکاسل آلگری
| | |

نیوکاسل آلگری را استخدام خواهد کرد

به گزارش فوتبال724، به نقل از اسپورت مدیاست، نیوکاسل یونایتد با یک حرکت غافلگیرانه برای استخدام مربی سابق یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری، تماس گرفته است.

گفته می شود که گروه سرمایه گذاری محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نزدیک به خرید ماپی ها است و طبق گفته این منبع ایتالیایی، آنها آلگری را در صدر لیست خود برای نشستن روی نیمکت کلاغ ها قرار داده اند.

اسپورت مدیاست ادعا می کند که آلگری پس از یک سال دوری از فوتبال، می تواند در لیگ برتر به میادین بازگردد و نشان می دهد که شاهزاده سعودی جاه طلبی های زیادی برای سفید و مشکی پوشان دارد.

گفته می شود که نیوکاسل آلگری را هدف قرار داده اند و آماده هستند تا منابع لازم را برای او فراهم کنند تا نام های بزرگی را به سنت جیمزز پارک بیاورند.

سرمربی سابق میلان و یوونتوس، که در مجموع شش اسکودتو، چهار کوپا ایتالیا و سه سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورده، پیش از این فاش کرده بود که در حال یادگیری زبان انگلیسی است تا برای قبول شغل مربیگری خارج از کشور آماده باشد.

اما آیا او منتظر است تا تیمی برتر از لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد دهد یا اگر شانس شروع یک پروژه جدید در شمال شرقی انگلیس در دسترس باشد آن را قبول می کند؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید