| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی چلسی با منچسترسیتی هفته۲۲ لیگ‌برتر انگلیس

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و چلسی در هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس فردا ساعت ۱۶ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.پپ گواردیولا قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

گواردیولا درباره کوید و انتشار آن صحبت کرد 🔻

تست برخی مثبت است و دوباره منفی میشد ،گاهی هر دو تست مثبت می‌شود، در غیر این صورت در خانه در قرنطینه می مانید، مانند آنچه در تمام باشگاه ها در سه ماه گذشته اتفاق افتاده است.
و ما چند مورد جدید داریم، بله.
ما متأسفانه به این وضعیت عادت کرده ایم که برای مدت طولانی است. یکی دو سال است که این اتفاق افتاده است. ما خودمان را تطبیق می‌دهیم و امیدوارم این موارد رسیدگی و بهتر شود و بازیکنان در شرایط خوبی برگردند.

گواردیولا درباره رای به برگذاری بازیها با تماشاگر گفت 🔻

این تصمیم لیگ برتر است. من درگیر نیستم. من فکر می کنم کووید در سراسر جهان است. این نیست که در این مورد کم و بیش وجود دارد. اینطور نیست که در این قسمت از جهان کووید وجود نداشته باشد. این درست نیست.

گواردیولا درباره اینکه می‌گویند ما خوش‌شانس هستیم گفت 🔻

آیا می گویید که ما باهوش ترین هستیم؟ اومیکرون به ما سر نمیزنه؟ موارد و مصدومیت های زیادی داشتیم. ما با 11 بازیکن تیم اصلی استون ویلا بازی کردیم. در پنج بازی آخر بازیکنان آکادمی را روی نیمکت به بازی آمدند. ما در شرایطی مشابه سایر باشگاه ها هستیم.

همه ما را یاد می گیریم. قبل از اینکه سعی کنیم برای چند روز آینده برنامه ریزی کنیم اما چیزی که یاد گرفتیم این است که روز به روز آن را انجام دهیم، چند ساعت قبل از یک جلسه تمرین یا بازی تصمیم بگیریم زیرا می توانیم خوب باشیم و بعد از چهار یا پنج ساعت موارد مثبت داریم. .

گواردیولا درباره توخل و چلسی گفت 🔻

با دیدن بازی لیورپول و اسپرز، در چلسی دیدم که آنها کاملاً با آنچه ما در استمفوردبریج بازی کردیم متفاوت بودند.تپخلیکی از معدود سرمربیانی است که مدام از او یاد می‌گیرم تا خودم مربی بهتری شوم. او عالی است و من در تمام تیمها از تماشای تاکتیک او در ماینتس و دورتموند و رویکرد او لذت بردم. او فوتبال را بهتر می کند.
فوتبال هر روز همین است. بهترین بازی ها در چند روز گذشته بود. فوتبال تکامل دائمی دارد. شما دوره هایی دارید که خوب بازی می کنید، نکته کلیدی این است که آن را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید. فردا به مصاف قهرمان اروپا می رویم. یک تیم عالی برای رویارویی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید