کلوپ آژاکس
| |

مصاحبه مفصل یورگن کلوپ بعد از باخت به فولام در آنفیلد

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ قرمزها پس از گل نیمه اول ماریو لمینا متحمل شکست شدند تا نتیجه را در مرسی ساید به سود تیم میهمان تمام کنند.آنها ممکن است تا رده نهم جدول لیگ برتر سقوط کنند ،این یکی از بدترین دورانهای مربیگری کلوپ مخصوصا در لیورپول است

بعد از بازی یورگن کلوپ مصاحبه مفصلی انجام داد

در مورد اینکه آیا عملکرد به اندازه کافی خوب بود یا نه🔻

به اندازه کافی خوب نبود. یک گل دریافت کردیم ، گل نزدیم ، بازی را از دست دادیم به اندازه کافی خوب نبودیم.

در مورد چگونگی توضیح عملکرد🔻

چند مصاحبه داشتم و سعی کردم آن را توضیح دهم. ما مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم و می خواستیم تغییرات بیشتری ایجاد کنیم ، و پس از آن مشخص است که سازگاری کمی زمان می برد – به ویژه هنگامی که می دانید فولام در یک لحظه خوب قرار دارد و به هر حال طرف فوتبال خوبی بازی کرده است . پس این واضح بود. ما با ذهنیت خود شروع به کار کردیم ، خصوصاً وقتی صلاح را به عقب فرستادیم. ما لحظاتی را در آنجا داشتیم ، از آنها استفاده نکردیم ، آنها لحظاتی را داشتند که البته آنها پشت خط آخر ما بازی کردند ، اما ما گلی دریافت نکردیم. ما در لحظه ای گلی دریافت کردیم که مشخصاً انتظار آن را نداشتیم و فقط چند دقیقه از نیمه اول مانده بود. اما ما بیشتر و بیشتر به یکدیگر عادت کردیم و بازی خوبی کردیم ، موقعیت هایی ایجاد کردیم ، موقعیت هایی داشتیم ، گل نخوردیم. هرچه بازی بیشتر طول بکشد بدیهی است که شما قوی تر و قوی تر نمی شوید. دوباره کمی بد عمل کردیم و به همین دلیل باختیم.

درباره سهمیه🔻

می توانید تصور کنید که در حال حاضر واقعاً نگرانی من این نیست. من می فهمم که شما باید این را بپرسید اما من نمی توانم در مورد آن فکر کنم. ما باید در بازی های فوتبال پیروز شویم ، باید در یک بازی فوتبال پیروز شویم ، که این از قبل مفید خواهد بود و سپس [بقیه] را خواهیم دید.

درباره اظهارات هریسون رید پس از بازی که بازیکنان فولام “پیروزی را بیشتر می خواستند”🔻

من این سوال را قبلاً شنیدم، برنده همیشه حق دارد ، اما من این را مشکلی نمی بینم. اما نمی دانم فولام چقدر انگیزه داشت ، اما این طبیعی است – من خودم آنجا بودم ، وقتی در موقعیتی مثل فولام پیروز می شوی این نوع حرف ها را می زنی. در حال حاضر این مشکل من نیست. پسران من می خواهند در بازی های فوتبال برنده شوند ، من این را می دانم. ما به اندازه کافی ضربه زدیم تا روشن کنیم که واقعاً با تمام داشته هایمان می خواهیم پیروز شویم، ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم ، این مشکل است. اما وقتی او این حرف را می زند درست است برنده همیشه حق دارد.

درباره ذهنیت فعلی تیم در پاسخگویی به شکست ها🔻

در این بازی ، واکنش بازیکنان خوب بود. بدیهی است که ما بازیکنان زیادی داریم که در حال حاضر در زمین حضور ندارند و نه از نظر ذهنی آماده هستند ، که می توانند در این لحظات مانند یک رهبر باشند و مواردی از این قبیل. این واضح است. باز هم ، من سعی می کنم به همه سوالات پاسخ دهم ، مسئله این است که ما این همه حمله کردیم. شما می توانید یک بازی را ببرید زیرا قبلاً همه را برنده شده اید یا می خواهید یک بازی را ببرید زیرا مدتی پیش بود که یک بازی را برنده شدید ، این وضعیت ما است. باور کنید این بازیکنان این را می خواهند اما در حال حاضر کارساز نیست و دلایلی برای آن وجود دارد: ما گل نمی زنیم و حداقل این یکی را می پذیریم که به نظر می رسد در برابر ما کافی یک گل کافی است . شما می توانید درباره هر چیزی که می خواهید بحث کنید ، بدیهی است که من نمی توانم فقط پاسخ دهم و بگویم ، “بله ، ما ذهنیت نداریم.” ما ذهنیت داریم ، این فقط ذهنیتی نیست که ما احتمالاً عادت کرده ایم ، اما بازیکنان می خواهند در بازی ها برنده شوند. آنها امروز می خواستند در این بازی پیروز شوند. من آن را دیدم. ما هنوز هم اشتباهاتی مرتکب شدیم ، این مشکل است ، اما این در مورد این نیست که شما آن را(پیروزی) نمی خواهید – بازیکنانم نمی خواهند اشتباه کنند ، ما فقط آنها را مرتکب شدیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که اشتباهاتی که مرتکب می شویم دیگر تکرار نمیشود. بنابراین مانند اینکه شما می توانید یک گل دریافت کنید – ما در بهترین مراحل ، بهترین دوره های زندگی خود گل دریافت کردیم ، اما تنها نکته این است که شما در این مورد اذیت نخواهید شد. آنجاست که باید بیاییم و فکری بکنیم. ما در حال حاضر بازیهای بسیار فشرده ای داریم ، تقریباً همیشه در برابر خودمان ، و باید مطمئن شویم که دوباره در بازی های فوتبال پیروز می شویم. اگر یک بر صفر بازی تمام شود ، خوب است ، با تمام وجود برای آن بجنگید و شاید دوباره اعتماد به نفس و شتاب پیدا کنید. در حال حاضر ما آن را نداریم.

در مورد اینکه آیا بازگرداندن بازیکنان از آسیب برای خاتمه روند فعلی مهم است🔻

 

برای پیروزی در یک بازی فوتبال ، نه. برای اینکه دوباره تیم موفقی باشیم چرا . برای تیم بودن می توانیم به بهترین شکل ممکن باشیم ، البته باید کامل هم باشیم. کامل تر از آنچه که در حال حاضر هستیم کاملاً واضح است ، اما این چیزی نیست که در حال حاضر به آن فکر کنیم. ما واقعاً از بازی به بازی دیگر فکر می کنیم و وقتی شما برنده شوید ، مردم فکر می کنند ، “چرا شما همیشه این حرف را می زنید؟” اما این تنها راه است. شما باید فکر کنید و تمرکز کنید و روی بازی بعدی تمرکز کنید و دوباره همین است. بازی بعدی در یک رقابت متفاوت است که ما تاکنون خیلی بد نبودیم ، اما این یک بازی سخت خواهد بود ، بدیهی است ، بنابراین ما باید مطمئن شویم که برای این کار آماده هستیم. اگر بتوانیم از این طریق عبور کنیم که تضمینی نیست ، این می تواند اعتماد به نفس ایجاد کند. سپس ما با ولورهمپتون بازی داریم که یک بازی سخت است و به دلیل بازی چلسی و وقفه فیفادی و….همه این موارد چند هفته تعطیل داریم. ما باید از آن زمان استفاده کنیم ، باید امیدوار باشیم که همه پسرانی که به تیم های ملی خود می روند مثل همیشه سالم برگردند. سپس فکر می کنم 9 یا 10 بازی دیگر برای انجام وجود دارد ، به نظر می رسد 27 یا 30 امتیاز ، بنابراین کارهای زیادی وجود دارد و ما سعی خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید