| | | | | |

گارسیا: ناپولی باید ثابت قدم باشد و دروازه خود را بسته نگه دارد

فوتبال724– رودی گارسیا به ناپولی هشدار داد که “نیاز به ثبات بیشتر” و تلاش برای “کلن شیت” قبل از سفر لیگ قهرمانان اروپا به براگا است.

پارتنوپی ها باید قوی شروع کنند، زیرا اعتماد به نفس آنها با شکست سری آ مقابل لاتزیو و تساوی 2-2 خارج از خانه مقابل جنوا متزلزل شده است.

سرمربی در کنفرانس خبری خود تاکید کرد:

ما فقط پنجم هستیم، می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما تازه شروع فصل است.

این کنفرانس به دلیل مشکلات مختلف در پرواز تیم ناپولی به پرتغال، بسیار دیرتر از زمان برنامه ریزی شده برگزار شد.

ما باید ثبات بیشتری داشته باشیم، حتی در طول یک مسابقه، اما لیگ قهرمانان یک تورنمنت کاملا متفاوت است. این تنها شش بازی است و ما اینجا هستیم تا با جاه طلبی، اراده و اعتماد به نفس پیروز شویم.

نکته مهم این است که در مقابل دروازه کارآمدتر باشیم و همچنین بتوانیم مسابقات را با کلین شیت به پایان برسانیم. در چهار بازی، 5 گل دریافت کرده‌ایم، اما با آنالیز آمار فقط اجازه 8 شوت به سمت دروازه را دادیم. این بدان معناست که ما بد دفاع نمی کنیم و از موقعیت خارج نمی شویم. دو پنالتی دریافت کردیم، دو بازی مقابل جنوا، دو ضد حمله با لاتزیو.

اگر بتوانیم چند کلین شیت داشته باشیم، پیروزی در بازی‌ها برای ما راحت‌تر خواهد بود. براگا کیفیت بالایی دارد، ما برخی از بازیکنان آنها از جمله فونته، موتینیو، بروما و رویز را به خوبی می شناسیم. ما باید از همان دقیقه اول عزم خود را نشان دهیم و لیگ قهرمانان را با قدم درست شروع کنیم.

فروش کیم مین جائه به بایرن مونیخ ضرر بزرگی داشت، اما جانشین ناتان هنوز حتی یک بار برای ناپولی ظاهر نشده است.

در همین حال، قهرمانان اسکودتو مانند ویکتور اوسیمن و کویچا کواراتسخلیا در خط حمله به طور فزاینده ای ناامید به نظر می رسند، این بازیکن گرجستانی حتی زمانی که مقابل جنوا تعویض شد، ژست مخالفت خود را نشان داد.

گارسیا اضافه کرد:

کل تیم مهم است، شما فقط با ترکیب اصلی بازی ها را برنده نمی شوید.

اوسیمن با دو گل در سه بازی خوب شروع کرد و امیدواریم فردا بتواند به هدف خود بازگردد. پیشرفت کوارا به دلیل مصدومیت در طول پیش فصل متوقف شد، او بازی اول را از دست داد و سپس تنها در نیمه دوم بازی بعدی بازی کرد.

من با او صحبت کردم زیرا می خواهم آرام باشد، او باید قاطع باشد. او مدتی است که گل نزده است، اما نباید به این موضوع فکر کند، او باید از فوتبالش لذت ببرد. اگر او یک پاس گل مانند پاس مقابل ساسولو بدهد، خیلی مثبت خواهد بود.

این لیگ قهرمانان است، همه رویای این تورنمنت را می بینند و این شب ها برای بازیکنانی مانند کویچا ساخته شده است.

گارسیا جانشین لوچیانو اسپالتی شد، بنابراین آیا او از شروع رقابتش با قهرمان ایتالیا ناامید یا متعجب شده است؟

من اصلا ناامید نیستم و تعجب هم نمی کنم. ما باید همدیگر را بشناسیم. نیمه اول ما مقابل لاتزیو بهترین بازی فصل بود، اما باید ثابت قدم باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید