| | |

ویرجیل فندایک از قهرمانی پشت درهای بسته می‌گوید

با توجه به تعویق لیگ برتر تا 3 آپریل و احتمال برگزاری ادامه لیگ پس از این مدت بدون حضور تماشاگران، قرمزها ممکن است پشت درهای بسته و ورزشگاه خالی از تماشاگر، پس از 30 سال انتظار، جام طلایی را بالای سر ببرند.

فندایک اذعان می‌کند که قهرمانی پشت درهای بسته برای طرفداران بسیار ناراحت کننده خواهد بود.
بر اساس تصمیمی که روز جمعه گرفته شد لیگ برتر تا 3 آپریل به منظور اقدامات پیشگیرانه به تعویق افتاد. این به این معنی است که بازی دربی مرسی ساید و بازی با کریستال پالاس که می‌توانست قرمزهای آنفیلد را به جام برساند نیز لغو شده است. و بنابراین اگر اتفاق دیگری رخ ندهد اولین بازی قرمزهای آنفیلد پس از این تعویق، بازی با منچسترسیتی خواهد بود که اگر لیورپول بتواند 3 امتیاز آن بازی را کسب کند، آنها بیش از پیش به کسب جام نزدیک خواهند شد. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که انگلیس تقریبا تازه با بحران ویروس کرونا روبرو شده است و احتمال اینکه این بازی هم لغو شود زیاد است.
برگزاری ادامه بازی ها پشت درهای بسته یکی از قویترین سناریوهایی است که برای لیگ برتر مطرح است و احتمال دارد تا انتظار سی سالۀ قرمزها پشت درهای بسته به پایان برسد.

مدافع هلندی قرمزها در این مورد می‌گوید

قطعا کسب جام طلایی پس از این همه انتظار پشت درهای بسته و بدون حضور طرفداران، در عین شیرینی، بسیار تلخ خواهد بود!

وی افزود

اگر ما در استادیومی خالی از طرفداران به جام قهرمانی برسیم، قطعا من در آن هنگام بسیار ناراحت خواهم بود.
ما به گرمای وجود و انرژی هواداران در آنفیلد عادت داریم و قطعا بازی در آنفیلد بدون حضور تماشاگران بسیار غم‌انگیز خواهد بود.
هنوز تصمیم نهایی دربارۀ ادامه لیگ گرفته نشده است و ما باید فعلا با این موضوع خودمان را وفق دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید