| |

آلگری بعد از شکست چلسی : “کیه‌زا در آینده به یک مهاجم پیشرو تبدیل خواهد شد”

به گزارش فوتبال۷۲۴ مکس آلگری تأکید می کند که فدریکو کیه‌زا “حتی به 100 درصد توان واقعی خود نزدیک نیست”

پس از پیروزی یوونتوس مقابل چلسی او گفت وینگر یوونتوس در آینده “به عنوان یک مهاجم میانی” به پیروی از پدرش انریکو بازی میکند

ملی پوش ایتالیایی ماه آینده 24 ساله می شود و در حال حاضر یکی از چهره های مهم قهرمانی یورو 2020 در تابستان بود.

او بار دیگر با گل پیروزی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان ، بازی بزرگ خود را با بازی در موقت کاذب 9 خود را ثابت کرد.

مربی آلگری در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که چیزهای بیشتری از کیه‌زا خواهیم دید.🔻

 

🎙او هنوز به 100 درصد توانش نرسیده و این اولین باری بود که به عنوان یک مهاجم میانی بازی می کرد. من به فدریکو ارزیابی خود را گفتم ، این است که او می تواند به عنوان یک مهاجم میانی یا مهاجم پشتیبانی بازی کند. “

کیه‌زا پا به شیوه پدرش ، انریکو کیه‌زا ، مهاجم سابق پارما و فیورنتینا ، پیش می رود.او مطمئناً به عنوان وینگر پرکار است ، می تواند در چپ یا راست بازی کند ، فصل گذشته 14 گل با 10 پاس گل در 43 بازی رقابتی برای یوونتوس گلزنی کرده است.

 

مکس آلگری یوونتوس را با “ملوانان در دریاهای طوفانی” مقایسه می کند و تصمیمات تاکتیکی خود را برای خنثی سازی چلسی و ضربه در وقت استراحت در پیروزی 1-0 لیگ قهرمانان توضیح می دهد.

این فدریکو کیاسا بود که 11 ثانیه بعد از شروع مجدد ، قبل از اینکه چلسی موفق شود یک گل را به ثمر برساند ، گل پیروزی را به ثمر رساند.

با وجود تمام مالکیت ، قهرمانان لیگ قهرمانان فعلی شوتی به سمت دروازه نداشتند ، روملو لوکاکو و کای هاورتز کاملا مهار شدند.

🎙”معمولاً وقتی ملوانان در دریاهای طوفانی هستند ، همیشه می توانند راه نجات را پیدا کنند. این چیزی است که ما امشب با یک بازی عالی مقابل قهرمانان اروپا انجام دادیم.

🎙ما می توانیم از نظر فنی کاملاً بهتر از این بازی کنیم ، اما ما صراحتاً اجازه نمی دهیم که موقعیت های واقعی زیادی برای حریف وجود داشته باشد و ما چندین ضد حمله خطرناک را نیز هدر دادیم.

🎙پس از دو بازی ، شش امتیاز و صفر گل خورده ، این گام خوبی برای صعود به مرحله یک شانزدهم است. “

 

بیانکونری ها تنها با یک مهاجم موجود ، موزه کین وارد این رقابت شدند ، با این حال مربی تصمیم گرفت او را بجای فدریکو برناردسکی به عنوان 9 کاذب نیمکت نشین کند و در کنار خوان کوادرادو و کیا قرار گرفت.

🎙من فکر می کردم که می توانیم با سه بازی پیش رو برتری داشته باشیم ، سپس کیه‌زا را با پشت سر برناردسکی به مرکز مهاجم منتقل کردم و اوضاع بهتر شد. ”

🎙”بنتانکور به تنهایی تلاش می کند ، امروز لوکاتلی در مسدود کردن لوکاکو بهتر عمل کرد. آدرین رابیوت خوب شروع نکرد ، اما با ادامه بازی او پیشرفت کرد. “

 

با اینکه چلسی 66 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت ، اما این هم منصفانه است که بگوییم این رویکردی بود که آلگری می خواست.

 

🎙یوونتوس باید بداند چگونه می تواند در چنین بازی هایی پیروز شود ، وقتی باید رنج بکشید و برای نتیجه بجنگید. این همان کاری است که بچه ها امروز عصر انجام دادند.

🎙با تمام احترامی که برای قهرمانان اروپا قائل هستیم ، اما شزنی یک سیو واقعی نداشت و این هدف ما بود. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید