پیولی یوونتوس
| | | |

استفانو پیولی : ما با یوونتوس برابر بودیم، باید سهمیه اروپایی را از لیگ به دست آوریم

فوتبال724– استفانو پیولی معتقد است که نیمه نهایی کوپا ایتالیا با یوونتوس در دو بازی “خیلی برابر” بود، زیرا میلان فقط با گل خورده در خانه حذف شد. “ما ساده لوح بودیم.”

نتیجه 1-1 بازی رفت در تاریخ 13 فوریه تعیین کننده بود، زیرا علی رغم اینکه کریستیانو رونالدو یک پنالتی را از دست داد و آنته ربیچ در دقیقه 17 کارت قرمز را دید، بازی با نتیجه 0-0 در ورزشگاه خالی آلیانز تورین به پایان رسید.

از میلانی ها زلاتان ابراهیموویچ، تئو هرناندز و سامو کاستیخو محروم بودند، بنابراین گزینه های پیولی محدود بودند.

مربی میلان پیولی بعد از بازی با یوونتوس خطاب به رای اسپورت گفت:

ناامید کننده است که باید آن را بگویم، اما ضربه پنالتی در سن سیرو با در مجموع دو بازی تعیین کننده بود.

او همچنین گفت:

ما همچنین فشار بازی و موقعیت سازی یووه را احساس می کردیم، تا زمان پنالتی و کارت قرمز ساده لوح بودیم اما بعد خیلی خوب بازی کردیم و دو یا سه شانس گلزنی داشتیم. اگر آنها وارد گل شده بودند …

وی گفت:

حیف است، زیرا این هدف ما بود، ما آن را مدیریت نکردیم، بنابراین باید از طریق سری آ ایتالیا سهمیه اروپا را بدست آوریم. اختلاف بسیار کمی در مجموع دو بازی بود، هر دو با تساوی به پایان رسید. دقیقاً همین دلیل است که با پل خوردن در خانه، ما مجبور شدیم در بازی برگشت گل بزنیم.

وی گفت:

ما به طور استثنایی در خط دفاعی، به ویژه مدافعان میانی حضور داشتیم و این باید به ما نشان دهد که می توانیم محکم باشیم، زیرا ما نیاز داریم که این مهارت ها را برای بقیه فصل هم نمایش بدهیم.

ناامید کننده است، ما واقعاً می خواستیم بازی فینال را انجام دهیم. آنچه اکنون نیاز داریم این است که سازگارتر باشیم، زیرا تاکنون در این فصل، ما نتایجی را که سزاوار آن هستیم، به خانه نبردیم، زیرا تمام کنندگی ما زهر دار نیست و ما به اندازه کافی شانس های خود را به گل تبدیل نکردیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید