کلوپ آژاکس
| |

اگر لیورپول در ژانویه موفق به جذب مدافع میانی نشود یورگن کلوپ می‌گوید مثل بچه ۵ ساله گریه نخواهدم کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ اعلام کرد اگر لیورپول نتواند در 10 روز آخر پنجره نقل و انتقالات مدافع میانی را که می خواهد به خدمت بگیرد ، مانند یک کودک 5 ساله گریه نخواهد کرد.

کلوپ ، که اخیراً در میانه خط دفاع خود ، هافبک‌های تیم فابینیو و جوردن هندرسون را مچ کرده است ، تصدیق کرده است که ترجیح می دهد برای پوشش ویرجیل فن‌دایک و جو گومز مصدوم و در غیاب مکرر جوئل ماتیپ ، بازیکنی جذب کند

اما تأثیرات مالی شیوع ویروس کرونا باعث کاهش هزینه های لیورپول شده است و کلوپ مصمم است که نه عصبانیت کودکانه ای ایجاد خواهد کرد و نه آن را بهانه ای برای نتایج اخیر خود قرار خواهد داد.

وی گفت: 🔻

“من دیگر یک کودک پنج ساله نیستم و اگر آنچه را که می خواهم برآورده نشود ، شروع به گریه کنم”. صادقانه می گویم: “بیشتر اوقات در زندگی ، من آنچه را که می خواستم نگرفتم ، بنابراین همه ما تقریباً به آن عادت کرده ایم. من مسئول بخش بزرگی از این باشگاه فوتبال هستم اما افرادی هستند که مسئول کل ماجرا هستند و من نمی توانم بجای آنهاتصمیم بگیرم. من می دانم که آنها با ما هستند و می دانم که آنها می خواهند از ما حمایت کنند و این کار را می کنند.

کلوپ میخواهد ضعف‌های تیمش را پوشش دهد🔻

کاری که ما باید انجام دهیم بهبود فوتبال در مناطق تعیین کننده با این تیم است. این شغل من است و اینجا نشسته ام و از برخی تصمیمات ناامید نشده ام. البته ، ما می دانیم که در یک جهان ایده آل چه خواهیم کرد اما جهان ایده آل نیست و تنها برای ما هم اینگونه نیست. بنابراین ما باید با شرایط کنار بیاییم. “

لیورپول پس از اینکه در 438 دقیقه موفق به گل زدن نشد ، طولانی ترین زمان بدون گل در لیگ برتر در 21 سال گذشته را تجربه کرد ، اما کلوپ گل‌نزدن را نتیجه کم‌کارب تیمش نمی‌داند، او گفت که ژانویه شلوغ برنامه های آنها را تغییر نداده است. باقیمانده وقت پنجره نقل و انتقالات منظور او بود. وی هنوز جانشین دژان لوورن را پیدا نکرده است .این بازیکن در ژوئیه به زنیت سن پترزبورگ پیوست.

کلوپ گفت 🔻

“اکنون ما در مورد نیمه فصل صحبت می کنیم. بله ، این کمک می کند: 100درصد،
آیا ما در نیمه دوم فصل گل های بیشتری می خوریم؟ مطمئن نیستم.
آیا جذب بازیکن در لحظات خاص کمی ثبات بیشتری به ما می دهد؟ بله ، احتمالاً اما ما نمی رویم و نمی گوییم: “اگر این یا آن را دریافت نکنیم ، پس نمی توانیم خوب بازی کنیم.”
این به نظر می رسد بهانه است ، و آخرین چیزی که ما بدنبال آن هستیم این است. “

او می‌گوید به دلیل قهرمانی تیم مغرور نشده و‌او بیکار ننشسته است🔻

“اینطور نیست که در لحظه قهرمانی در لیگ من پایم را روی میز بگذارم و فکر کنم همین است و یک سیگار می کشم و فکر می کنم:” خوب ، از این به بعد همه چیز بدون هیچ کاری از من پیش خواهد رفت. “”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید