ادین ترزیچ
| | |

مصاحبه پیش‌از بازی بوروسیا دورتموند مقابل آث میلان با حضور ادین ترزیچ و نیکلاس فولکروگ

فوتبال ۷۲۴ – بوروسیا دورتموند چهارشنبه شب، در ورزشگاه خانگی خود، سیگنال ایدونا پارک ساعت ۲۲:۳۰ در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (فصل ۲۰۲۳/۲۴) به مصاف آث میلان خواهد رفت. بوروسیا دورتموند دیدار هفته اول خود را در لیگ قهرمانان دو بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورده و اکنون به دنبال کسب اولین امتیاز خود برای سخت نشدن صعود خود است.


ادین ترزیچ درمورد چگونگی و سبک بازی:

ما بازی در پاریس را طور دیگری تصور می‌کردیم. برای صعود به دور بعد به ده امتیاز نیاز داریم. سپس می‌دانید که بازی‌های خانگی چقدر اهمیت دارند. ما به یک عملکرد واقعا خوب مقابل میلان نیاز داریم.

ادین ترزیچ در مورد جهت‌گیری تاکتیکی:

بازی کاملاً متفاوتی نسبت به بازی مقابل پاریس خواهد بود. در بازی اول ایده‌ای داشتیم که آن‌طور که تصور می‌کردیم اجرا نشد. در روز چهارشنبه وظایف جدیدی وجود خواهد داشت. ما در چند بازی اخیر گام‌های مهمی برداشتیم.

نیکلاس فولکروگ در مورد اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا:

در نهایت، کسب سه امتیاز مهم است. هیجان خاصی احساس نمی‌کنم، اما مطمئناً یک لحظه خاص و چیزی متفاوت از بوندس‌لیگا خواهد بود.

نیکلاس فولکروگ در مورد وضعیت فعلی تیم و انتقادها از عدم کسب نتایج مطلوب:

بازی های زیادی بردیم و هنوز شکست نخورده‌ایم. من کمی از این برداشت بدم می‌آید. ما در مسیر درستی پیشرفت کرده‌ایم تا بازی‌های مربوط به ذهنیت تیم را ببریم. اراده ما برای پیروزی به وضوح قابل مشاهده است، ما بسیار اعتماد به نفس داریم. برنده شدن همیشه خوب است.

ادین ترزیچ درباره آث میلان:

آنها تیم واقعا خوبی دارند و در تابستان بیش از 100 میلیون یورو خرج کردند. (تقابل ما با آن‌ها) کار جالبی خواهد بود.

ادین ترزیچ درباره مصدومیت‌ها:

هیچ مصدومیت جدیدی وجود ندارد. تیم بسیار شبیه روز جمعه (بازی دورتموند مقابل هوفنهایم در هفته ششم بوندس‌لیگا) خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید