| |

پیولی در آستانه بازی آث‌میلان و بوروسیادورتموند : ترسی از دورتموند در تیم وجود ندارد

فوتبال۷۲۴ – تیم آث‌میلان ایتالیا امشب میهمان تیم بوروسیادورتمود در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ هستند

 

استفانو پیولی توضیح می‌دهد که چرا در تمرین میلان سر و صدای ورزشگاه بوروسیا دورتموند پخش می‌شود و مطمئن است که در این سفر لیگ قهرمانان اروپا هیچ ترسی وجود نخواهد داشت.

 

 

 

روسونری پس از تساوی 0-0 خانگی مقابل نیوکاسل یونایتد که روی کاغذ باید ساده ترین بازی گروه باشد، فشار را احساس می کنند.

 

در مورد بوروسیا دورتموند، آن‌ها رقابت‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست 2-0 خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن آغاز کردند، اما دو سال است که در زمین چمن خانگی در این تورنمنت شکست نخورده‌اند.

 

البته این بازی تعیین کننده نیست زیرا چهار بازی دیگر و 12 امتیاز برای گرفتن وجود دارد.

 

پیولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 

🎙این بازی خیلی مهم است، زیرا برای عبور از این گروه به امتیازات زیادی نیاز داریم.

ما حتی پس از یک نمایش بسیار خوب نتوانستیم در بازی افتتاحیه پیروز شویم، بنابراین در این سفر دشوار فرصت دیگری داریم. ما ویژگی ها، ذهنیت و سبک خود را در برابر تیمی داریم که قوی، پرانرژی است و دو سال است که در لیگ قهرمانان اروپا در زمین خودش شکست نخورده است، اما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

میلان با وجود ده ها شوت به سمت دروازه تنها توانست تساوی 0-0 را مقابل نیوکاسل به دست آورد، بنابراین نمی تواند این ترس آنقدر بیهوده نیست .

 

پیولی گفت :

🎙ایده این است که خطرناک باشیم، بازی‌ها را کنترل کنیم و سپس در لحظه‌ای مناسب آن را حفظ کنیم. ایجاد موقعیت های زیادی که مقابل نیوکاسل انجام دادیم و گل نخوردن آنها دشوار است، بنابراین باید در مقابل بوروسیا دورتموند کارآمد باشیم، زیرا فرصت های زیادی وجود نخواهد داشت.

 

سیگنال ایدونا‌پارک به خاطر جو و دیوار زرد هوادارانش افسانه ای است، بنابراین پیولی حتی تا آنجا پیش رفت که در جلسه تمرین تیمش صداهای ضبط شده از بازی های قبلی را پخش کرد.

 

پیولی درباره ورزشگاه خانگی دورتموند گفت ؛

🎙”این فوق العاده خواهد بود، هیچ ترسی وجود ندارد. بسیاری از ما این را دو سال پیش در آنفیلد رود تجربه کردیم و برای بسیاری از ما اولین بازی در لیگ قهرمانان مقابل لیورپول بود، بنابراین طبیعی است که کمی متزلزل و مرعوب شویم.ولی این بازی با دورتموند اینطور نخواهد بود، ما فقط می توانیم انرژی، آدرنالین و انگیزه را از جو بگیریم.ما می دانیم که در فضای خاصی بازی می کنیم، بنابراین این کار را انجام دادیم تا مطمئن شویم بازیکنان می توانند در این سر و صدا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌خواهم مطمئن باشم که می‌توانم با بازیکنان از خط کنار تماس برقرار کنم، هنوز نمی‌دانم بتوانم یا نه.»

 

در حال حاضر فشار بسیار بیشتری برای روسونری وجود دارد که بدون روبن لوفتوس چیک، راده کرونیچ، اسماعیل بناسر، پیر کالولو و ماتیا کالدارا سفر را انجام می دهند.

پیولی در این باره گفت :

🎙ما متقاعد شده‌ایم که کاری که انجام می‌دهیم مسیر درستی است، زیرا می‌دانیم که باید این آزمون‌های سخت را نیز پشت سر بگذاریم تا سطح را بالا ببریم. خیلی بهتر بود اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم، اما مطمئنم هرکسی که بازی کند بهترین عملکرد خود را خواهد داد.”

 

از پیولی پرسیده شد که آیا لیگ قهرمانان اروپا می تواند مسابقاتی باشد که رافائل لیائو واقعاً بدرخشد؟

🎙فکر می کنم هر بازی باید برای لئو و هر بازی برای میلان باید اینگونه باشد. ما باید همه با هم کار کنیم، همکاری کنیم، خودمان را در اختیار تیم بگذاریم و بعد از آن خودمان را در اختیار بازیکنانی قرار دهیم که بیشترین خلاقیت را دارند

 

میلان ماه گذشته متحمل شکست تحقیرآمیز 5-1 مقابل رقیب اینتر شد، با این حال هنوز به طور مشترک در صدر جدول سری آ قرار دارند و به نظر می رسید که به سرعت از آن ضربه خلاص شدند. چگونه آنها تا این حد تعادل را حفظ کردند؟

🎙این از اعتقادی است که به کارمان، ایده‌هایمان و ایمانی که به بازیکنانم دارم میآید. ما مدتی است که با هم کار می کنیم و یک بازی بد نمی تواند سفر ما را مختل کند. این واقعیت که باشگاه از ما حمایت می کند فقط می تواند به ریکاوری از لحظات سخت کمک کند، در آینده موارد اینچنینی دیگری نیز وجود خواهد داشت.ما بهترین تیم دنیا نیستیم، بدترین هم نیستیم، ما تیم خوبی هستیم که می‌توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و این تازه شروع کار است. هدف ما این است که رقابتی باشیم و در هر بازی پیروز شویم، زیرا باید آن را یک بار در یک بازی انجام دهیم و سپس در پایان فصل خواهیم دید که کجا هستیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید