| | |

کنفرانس خبری بوروسیا دورتموند قبل از بازی با زنیت

فوتبال724– تیم بوروسیا دورتموند روز 4 شنبه مورخ 7 آبان از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف زنیت سن پترزبورگ روسیه می‌رود. بوروسیا دورتموند و زنیت در دیدار های قبلی خود نتیجه را به رقبایشان واگذار کرده‌اند و این دیدار اهمیت زیادی نزد این دو تیم در گروه f دارد. دورتموند 3 بر 1 از لاتزیو ایتالیا و زنیت 2 بر 1 از بروخه بلژیک شکست خورده‌اند.

توماس دلینی درمورد بازی قبلشان گفت:

متاسفانه در دیدار با لاتزیو عملکرد خوبی را ارائه ندادیم؛ اما خوشبختانه ما هنوز فرصت های زیادی برای کسب امتیاز داریم.

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند گفت:

به نظر من، این یک شکست غیر ضروری برای آنها (زنیت) بود. آنها موقیعت های خطرناک و عالی را به باد دادند. این نشان می‌دهد که آنها چقدر خطرناک هستند. ما باید هوشمندانه پرس کنیم و در ضد حملات و حفظ مالکیت هوشمندانه عمل کنیم. ما باید در لحظات درست و مناسب ریسک کنیم و به سمت جلو برویم.

او درباره مهاجم زنیت یعنی آرتم زوبا (Artem Dzyuba) گفت:

او به خوبی می‌تواند توپ را بالا نگه دارد و به آن ضربه بزند. او قد بلند و قدرتمند است و در جلوی دروازه هوشمندانه عمل می‌کند.

آخرین دیدار این دو تیم در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان سال 2013/14 بود که دورتموند در خانه زنیت 4 بر 2 پیروز شد و در وست فالن 2 بر 1 شکست خورد. در آن زمان اکسل ویتسل بازیکن حال حاضر بوروسیا دورتموند در زنیت بازی می‌کرد. لوکاس پیزچک، متس هوملز، مارکو رویس و مارسل اشملزر بازیکنانی اند که در آن زمان در ترکیب دورتموند حضور داشتند.

فاوره همچنان اشملزر و زاگادو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. امره جان هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید