| | | | | | |

آنچلوتی قبل از بازی لیگ قهرمانان: خاطره تجربه مثبت در ناپولی باقی است

فوتبال724– کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مورد احساس بازگشت به ناپولی و نقاط قوت این باشگاه قبل از بازی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

این مربی ایتالیایی 18 ماه را در پایتخت کامپانیا گذراند و سپس در دسامبر 2019 به طرز نسبتاً سختی آنجا را ترک کرد. او در طول مدت حضورش در این باشگاه نتوانست جامی کسب کند و اعتبارش تا بازگشت به رئال مادرید در سال 2021 کاهش یافت.

ناپولی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اس سی براگا پیروز شد و اکنون ناامید است تا در اولین دیدار خود با رئال مادرید که شانس صدرنشینی در گروه C است، هر سه امتیاز را کسب کند.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی، ابتدا به دیدار رئال مادرید با ناپولی نگاه کرد.

ما مقابل یکی از بهترین تیم های ایتالیا بازی خواهیم کرد که بازیکنان فوق العاده ای دارد. این یک بازی جدی و کامل خواهد بود، ما باید بازی مقابل خیرونا را تکرار کنیم که مطمئناً می تواند نکاتی را برای بازی فردا به ما بدهد.

از او پرسیده شد که آیا جود بلینگهام در نقش خود در زمین بهترین بوده است؟

او به خوبی انطباق پیدا کرده است و کیفیت خود را نشان می دهد. مهم نیست که او بهترین در جهان است یا نه، برای من همه بازیکنانم بهترین های جهان هستند.

مربی هر گونه تغییر احتمالی در برابر پارتنوپی را رد کرد.

این واقعیت که شک و تردید وجود دارد، بیشتر برای شما عادی است تا برای من. ما چندین گزینه داریم، بسیاری از بازیکنان بهبود یافته اند، خواهیم دید. ما باید از دفاع شروع کنیم چون اگر گل نخوریم، احتمالات بیشتر است.

آنچلوتی در مورد احساس بازگشت به ناپولی پس از حضورش در این باشگاه صحبت کرد.

بازگشت به ناپل کمی بازگشت به گذشته است، به یاد آوردن زمانی که در اینجا گذراندم، لحظات خوب بود، لحظات خوب کمتر و من در شهری فوق العاده زندگی کردم. خاطره یک تجربه مثبت باقی می ماند.

این سخت ترین بازی مرحله گروهی برای ما است، واقعیت این است که پیراهن رئال مادرید برای همه سنگین است، از نظر مثبت برای ما و همچنین برای حریفان. رئال مادرید یک مرجع در این رقابت ها است و فکر می کنم این کمک می کند.

از او در مورد رابطه اش با اورلیو دی لورنتیس سوال شد.

من با همه رابطه مثبت دارم، هیچ فایده ای ندارد که همیشه به این موضوع برگردم. اگر رابطه مربی و باشگاه مثبت نیست، بهتر است متوقف شود. این بهترین تصمیم هم برای ناپولی و هم برای من بود، از زمانی که به رئال مادرید، بهترین باشگاه دنیا رفتم.

سرمربی ایتالیایی درباره رشد جیووانی دی لورنزو صحبت کرد.

زمانی که او وارد شد، پیش بینی این پیشرفت مستمر دشوار بود. او به تیم ملی رسید و در میان بهترین مدافعان کناری اروپا قرار گرفت.

تحسین های بسیاری برای او که با جدیت و حرفه ای بودن و همچنین کیفیت نشان داده است، می توانید به بالاترین سطح برسید و بمانید.

در نهایت، آنچلوتی نظرات خود را در مورد ستاره های ناپولی، خوویچا کوارتسخلیا و ویکتور اوسیمن ارائه کرد.

آنها مهاجمان بسیار خوبی هستند. آنها در سال گذشته به میدان آمده اند، کیفیت هایی را نشان می دهند که در هر تیمی در سطح بالایی باشند.

آنها دو مهاجم عمقی هستند، حرکات در عمق انجام می دهند، و بسیار خوب عمل خواهند کرد. استعداد زیادی وجود دارد. کوارا در بازی تک به تک بسیار خوب است، اوسیمن مهاجمی قدرتمند، متحرک و بسیار خطرناک است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید