| | | | | | |

مصاحبه سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان قبل از بازی در مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا

فوتبال۷۲۴– سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان قبل از بازی در مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا تایید کرد که خوان کوادرادو مقابل بنفیکا در دسترس خواهد بود، اما معتقد است که گروه نراتزوری متعادل است:

🎙”رئال سوسیداد و نیوکاسل باشگاه هایی بودند که باید از آنها اجتناب کرد.”

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز دوشنبه پیش از دیدار فردای لیگ قهرمانان اروپا بین نراتزوری و بنفیکا در استادیوم مه آتزا را اینگونه شروع کرد:

اینزاگی به نقل از FcInternews گفت:

🎙این یک بازی چالش برانگیز خواهد بود که باید با شدت بالا بازی کنیم.بنفیکا همه بازی‌ها را برد به جز یک بازی، درست مثل ما. آنها همان اصول فصل گذشته را دارند. آنها اولین بازی لیگ قهرمانان را باختند، اما با وجود اینکه ده نفره بودند، موقعیت های زیادی داشتند، اما مستحق یک نتیجه متفاوت بودند.بنفیکا یک دروازه بان جدید و دی ماریا را دارد. آنها برخی از بازیکنان را تغییر داده اند، اما آنها همان اصول را دارند. ما می دانیم که به یک مسابقه فشرده نیاز داریم.”

در این گروه سالزبورگ دو هفته پیش تیم پرتغالی را شکست داد، در حالی که اینتر در خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد به تساوی 1-1 دست یافت. اگرچه نراتزوری و بنفیکا در گروه D شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی هستند، اما سالزبورگ و رئال سوسیداد ثابت کرده اند که حریفان چالش برانگیزی هستند.

اینزاگی خاطرنشان کرد:

🎙 “گروه متعادل است، رئال سوسیداد یکی از باشگاه هایی بود که در گلدان چهار در کنار نیوکاسل از آنها دوری کردیم و ما دلیل آن را تجربه کردیم.

اینزاگی درباره مصدومین میلان گفت :

🎙خوان کوادرادو فردا در دسترس خواهد بود، اما استفانو سنسی و داوید فراتسی همچنان مصدوم هستند.کوادرادو امروز تمرین کرد و فراخوانده خواهد شد. من هنوز باید تصمیم بگیرم چه کسی شروع کند.دلمان برای او تنگ شده بود و در چند بازی آینده روی او حساب خواهم کرد.سنسی و فراتسی بیرون هستند. سنسی پس از استراحت بازخواهد گشت و ما در حال ارزیابی فراتسی هستیم، امیدواریم که او مقابل بولونیا در دسترس باشد. امیدی برای این بازی وجود داشت اما به همراه اعضای کادرفنی ام تصمیم گرفتیم بازگشت او را به تعویق بیندازیم.

روز یکشنبه، لائوتارو به عنوان بازیکن تعویضی مقابل سالرنیتانا چهار گل به ثمر رساند، بنابراین از اینزاگی پرسیده شد که ال تورو در چند سال گذشته چگونه پیشرفت کرده است.

🎙او در دو فصل اول با من فوق‌العاده بود و اکنون حتی بهتر از این هم عمل می‌کند. او هر روز حداکثر تعهد و احساس تعلق را به کار می گیرد.»

با این حال، اینزاگی با آریگو ساکی موافق نبود که تیم اینتر او به جای بازی جمعی، به شدت به بازیکنان تک تکیه می کند.

سرمربی نراتزوری گفت:

🎙ما دیدگاه های متفاوتی داریم، اما هرکسی می تواند نظر خود را بگوید.من از مسیرم راضی هستم. ما در دو سال و نیم کارهای خوبی انجام دادیم و همیشه همه چیزمان را برای این باشگاه می‌گذاریم.”

در نهایت، از اینزاگی نظر او درباره مانوئل روی کاستا، رئیس بنفیکا و اسطوره سری آ پرسیده شد.

🎙یک حریف بزرگ و هم تیمی برادرم در میلان. من زمان زیادی را با روی سپری نکرده‌ام، اما صحبت کردن درباره فوتبال با او همیشه لذت بخش است.».

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید