| | |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی بایرن‌مونیخ با لایپزیگ در بوندسلیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – بایرن‌مونیخ در هفته ششم بوندسلیگا آلمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف تیم لایپزیگ در ورزشگاه ردبول آرنا خواهد رفت.توماس توخل قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

توماس توخل درباره مانوئل نویر

 

🎙 “خبر بسیار خوبی است. مانو تمرینات جزئی انجام داده است. تمرین خیلی فشرده نبود و او در بخش هایی از آن شرکت کرد. این یک گام دیگر به جلو است، هنگامی که او تمرینات کامل خود را کامل کرد می تواند آماده شود، اما هنوز کمی زود است.” ”

 

توماس توخل  درباره در مورد وضعیت مصدومین

 

🎙 دیروز اوپامکانو، کیم مین جائه و توماس مولر بدون مشکل تمرین کردند. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، می توانند شرکت کنند. فقط دلیخت و سرژ گنابری غایب خواهند بود.

 

توماس توخل  درباره مدت غیبت سرژ گنابری

 

🎙 “معمولاً بین چهار تا شش هفته. اما این به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما باید مراقب باشیم. به صورت فردی، او از نظر آمادگی جسمانی و شرایط بدنی چیز زیادی از دست نخواهد داد. سپس باید ببینیم چه زمانی می تواند به محض بازگشت بازگردد. غیبت او برای ما ضایعه تلخی است.»

 

توماس توخل  درباره در مورد روبرو شدن با لایپزیگ

 

🎙 “ما در چند بازی اخیر بسیار متمرکز و با اعتماد به نفس بودیم. تیم در حال حاضر در سطح بالایی ادامه دارد. لایپزیگ تیم بسیار گسترده ای در ترکیب و در سطح بالایی است. آنها به خوبی تیم و خروجیهای تیم را مدیریت کرده اند. اخیرا آنها ما را شکست دادند و این خوب نیست. مهم است که پاسخ دهیم و از جایی که دفعه قبل متوقف شدیم، ادامه دهیم.”

لایپزیگ سال‌هاست که با سیستم 4-4-2 بازی می‌کند و جدایی بازیکنانش را با کیفیت و سرعت زیاد جبران کرده است. لایپزیگ در اهداف خود بسیار واضح است. ما کاملاً از کیفیت آنها قدردانی می کنیم. اخیراً دو شکست مقابل آنها متحمل شدیم. خوب است و ذهنیتی برنده در تیم وجود دارد. وقت آن است که جدول را برگردانیم. اما قطعاً بازی دشوار خواهد بود.”

 

توماس توخل  درباره ژاوی سیمونز!؟️

 

🎙 “من او را به عنوان یک بازیکن بسیار جوان مربی کردم و مشخص بود که او پتانسیل زیادی دارد. او از طریق اردیویسه به تیم ملی توصیه شد. او دوره بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. این به او کمک می کند تا در بازی پررنگ باشد. او از نظر موقعیت، از لحاظ فنی قوی، آرام و روی توپ و رو به جلوی به سمت دروازه عالی کار میکند.

 

توماس توخل  درباره بازگشت گوئررو!؟️

 

🎙 “من از بازگشت او بسیار خوشحالم. او فوتبالیست بزرگی است و بسیار باهوش است. او دو قدم جلوتر فکر می کند، توپ را به خوبی حفظ می کند. او می تواند به عنوان دفاع چپ بازی کند، اما می تواند در خط میانی هم بازی کند. خوب است که او بازگشته است. او مدت زیادی صبر کرد و شروع خوبی داشت.”

 

توماس توخل  درباره بازدید جولیان ناگلزمن برای حضور در مسابقه فرد

 

🎙 این طبیعی است که سرمربی تیم ملی به چنین مسابقه ای بیاید. ما هنوز با او تماسی نداشته ایم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید