| |

اشتوتگارت می خواهد بند فسخ 20 میلیون یورویی سرهو گیراسی خودش فعال کند ،این به شراکت پورشه بستگی دارد

فوتبال۷۲۴ – سرهو گیراسی با ده گل در تنها پنج بازی بوندسلیگا، به سرعت تبدیل به مخوف ترین مهاجم نه تنها در آلمان، بلکه در کل اروپا شد. با این حال، چنین فرم گلزنی به این معنی است که این بازیکن 27 ساله مورد توجه برخی از بزرگان اروپایی قرار گرفته است، به این معنی که بند آزادسازی 20 میلیون یورویی او به طور قابل توجهی وسوسه انگیز شده است.

با این وجود، همانطور که توسط Bild گزارش شده است، اشتوتگارت به دنبال بند آزادسازی سرهو گیراسی است تا بتواند بار دیگر خود را به عنوان یک تیم برتر در آلمان تثبیت کند. اما توانایی انجام این کار به سازنده خودرو، پورشه بستگی دارد.

 

انتظار می‌رود که سرمایه‌گذاری پورشه به اشتوتگارت 40 میلیون یورو کمک کند، که به شدت ثروت باشگاه را تغییر خواهد داد. این به آنها اجازه می دهد تا کمتر به فروش بازیکنان ستاره خود متکی باشند و بنابراین سرهو گیراسی را در باشگاه نگه دارند.

 

با اطمینان از ماندن بازیکن گینه ای در اشتوتگارت، باید قراردادی جدید و بهبود یافته به مهاجم پیشنهاد شود. با این حال، مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستند این است که این معامله هنوز انجام نشده است.

 

سه ماه است که اشتوتگارت و پورشه منتظر تایید چراغ سبز برای این قرارداد بودند. با ادامه مذاکرات قانونی و همچنین اصرار DFL بر اینکه پورشه یک شرکت مستقل نیست، انتظار ادامه دارد.

 

با این وجود، اگر قرارداد تکمیل شود، اشتوتگارت می‌تواند به آینده‌ای روشن نگاه کند که نگه داشتن سرهو گیراسی پیشتاز در این راه است..

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید