| | | |

کنفرانس خبری لوسین فاوره مقابل گلادباخ

فوتبال724- هفته اول دیدار های بوندسلیگا از جمعه 29 با بازی تیم های بایرن مونیخ و شالکه شروع شده است که با نتیجه 8 بر 0 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. این رقابت ها با دربی بروسیا بین تیم های بروسیا دورتموند و بروسیا مونشن گلادباخ ادامه می ابد. در ادامه صحبت های لوسین فاوره و میشائل تسورک مدیر ورزشی این تیم را بازگو می کنیم. همچنین در این مقاله، وضعیت دورتموند را برای فصل بعد مورد بررسی قرار داده ایم.

11 دربی قبلی را بروسیا دروتموند با برتری به پایان رسانده است. اما نکته مهم این است که برای اولین بار از اسفند با مشورت با استاندار دورتموند 10 هزار هوادار اجازه ورود به استادیوم را پیدا کرده اند و این نکته بسیار مهمی برای هر دو تیم است.

لوسین فاوره در این باره گفت:

اکنون همه از بازگشایی در های ورزشگاه به روی تماشاگران خوشحال شده اند. مدت زیادی بود که به روی هوادارن بسته بودند.

میشائل تسورک در ادامه ی صحبت های فاوره یادی از بازی های پیش فصل که 1250 نفر در استادیوم ها حضور داشتند گفت:

تجربه ما از آن بازی ها با بازی های بدون تماشاگر کاملا متفاوت است. در آن بازی ها جو بیشتری در استادیوم بود.

این در روز شنبه کمک شایانی به دو تیم خواهد کرد. تسورک بار دیگر عملکرد تیمش مقابل دویسبورگ را تحسین کرد:

ما از همان دقایق اول نشان دادیم که میخواهیم بازی را ببریم

اما او افزود که گلادباخ از کیفیت متفاوتی برخوردار است. تسورک گفت:

ما برای برنده شدن در مقابل همچین حریفی در شنبه شب نیاز به کیفیت بالا و برتری داریم؛ اما این چیزی است که ما همیشه در بازی های خانگی به دنبال آن هستیم

فاوره جایگاه گلادباخ در فصل قبل که چهارم شدند و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شدند را به خاطر آورد:

آنها درخشان بازی کردند و بسیار خطرناک هستند.

این فصل برای آنها با پیروزی 8-0 برابر تیم منطقه ای FC Oberneuland ac در جام حذفی شروع شد.

رکورد بازی های رو در رو بروسیا ها طرف عاشقان واقعی (لقب هواداران دورتموند) را می گیرد؛ بروسیا دورتموند تمامی 10 بازی قبلی را با برتری به اتمام رسانده که سه برد از آن در فصل قبل (2 بازی لیگ و یک بازی در حذفی) اتفاق افتاده است.

[anwpfl-matches-h2h club_a=”6820″ club_b=”6850″ competition_id=”” show_secondary=”1″ season_id=”” type=”result” limit=”0″ sort_by_date=”desc” show_club_logos=”1″ show_match_datetime=”1″ date_before=””]

تورگان هازارد، بازیکن سابق گلادباخ و حاضر دورتموند درباره آنها گفت:

گلادباخ تیم بسیار خوبی است و شکست دادن آنها کار سختی است. ما میخواهیم پیروز شویم. ما باید برنده شویم تا شروع خوبی داشته باشیم.

فاور تأیید نکرد که آیا رافائل گوئریرو و رومن بورکی که اخیراً مصدوم شده اند و هر دو بازی مقابل دویسبورگ را از دست داده اند، شنبه به تیم بازمی گردند یا خیر. فاوره همچنین نخواست بگوید که آیا مارکو رویس که در بازی جام حذفی بعد از هفت ماه مصدومیت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و فقط در یک بازی دوستانه بازی کرد ، به ترکیب اصلی راه پیدا خواهد کرد یا خیر. او در این باره افزود:

ما بسیار خوشحالیم او بسیار خوب و بسیار سخت کار کرده است ، اما ما هنوز هم باید مراقب باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید