| | |

از رکورد خرید تا فراموشی در رئال مادرید

گرانترین خرید دفاعی باشگاه رئال مادرید با ۵۰ میلیون یورو، هنوز نوانسته خود را اثبات کند اما او امشب آماده بازی کردن در دفاع راست است.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل که اولین بار ادر میلیتائو را سپتامبر ۲۰۱۸ به تیم ملی دعوت کرد تا او را در پست دفاع راست ارزیابی کند. نقشی که او امشب در مقابل رئال بتیس ایفا می‌کند.

تیته پارسال گفت:

من ترجیح می‌دهم که او به عنوان دفاع مرکزی بازی کند زیرا او در برگشت از حمله مشکل دارد.

میلیتائو سابقه بازی در هر دو پست را در کارنامه کاری خود دارد اما وقتی که به عنوان مرکزی درخشید، تابستان گذشته با ۵۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.
میلیتائو تاکنون نتوانسته تاثیرات په‌په را در رئال مادرید نشان دهد.
خرید میلیتائو، خرید کارشناسی شده از پورتو در نقل و انتقالات بود. وقتی رئال مادرید په‌په را در سال ۲۰۰۷ با ۳۰ میلیون یورو از پورتو به پایتخت اسپانیا آورد که مبلغ زیادی برای یک دفاع مرکزی حساب می‌شد، به تدریج افت کرد. اگرچه درخشش او در کنار سرخیو راموس تا قبل از آمدن واران باعث موفقیت‌هایی برای لوس بلانکوس شد.

میلیتائو از زمان آمدنش به اسپانیا فقط ۱۲ بازی انجام داده است. او در تاریخ باشگاه با پشت سر گذاشتن ۲۰ میلیون یورو گران‌تر از په‌په، کوئنترائو، دنیلو و اودریوزولا، به عنوان گران‌ترین خرید دفاعی این تیم حساب می‌شود. او هفتمین مدافع گران در فوتبال حساب می‌شود که از نفر اول این لیست هری مگوایر با ۸۷ میلیون یورو و نفر دوم، ویرجیل فن دایک با ۸۵ میلیون یورو است.

میلیتائو و نقش دفاع راست در فصل ۲۰۱۸/۱۹
وقتی په‌په به پورتو برگشت او مجبور شد که به پست دفاع راست برود و ۱۵ بازی را در این پست انجام دهد. سه بازی از ۱۵ بازی او بسیار درخشان بود. این سه بازی شامل دو بازی مقابل رم در مرحله یک هشتم و یک بازی مقابل لیورپول در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
اکنون، با غیبت کارواخال و ناچو به علت مصدومیت و قرض دادن اودریوزولا به بایرن مونیخ، او تنها گزینه برای بازی در پست دفاع راست است.
این مدافع ۲۲ ساله فرصت دارد تا به عنوان په‌په بعدی رئال مادرید، خودی نشان دهد و اشتباهی را مرتکب نشود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید