زیدان سلتاویگو
| | |

مصاحبه زیدان پس از تساوی چلسی و رئال مادرید لیگ قهرمانان دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴دوتیم چلسی و رئال‌مادرید در مرحله ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند.درپایان این بازی با نتیجه۱_۱به پایان رسید

زیدان پس از این دیدار گفت 🔻

چلسی تیمی بسیار قدرتمند و رقابتی است … آنها به یک دلیل در نیمه نهایی هستند. نتیجه منصفانه است ، بازی پیچیده بود اما بازگشت مسابقه بهتری خواهد بود.

زیدان درباره بازیکنان🔻

میلیتاو مانند بقیه بازیکنان یک بازی عالی انجام داد. مسابقه امروز بسیار نزدیک بود و بازی برگشت سخت خواهد بود.

زیدان درباره بازی با اوساسونا🔻

بدیهی است که ما باید این کار را انجام دهیم ، باید از نظر جسمی آماده بازی برگشت هم باشیم.

زیدان درباره بازی 🔻

در نیمه اول با مشکل روبرو شدیم ، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و اشتباهات را اصلاح کردیم ، در حمله با تیم خوب و سریع بازی کردیم.
بنزما عالی است ، من برای او خوشحالم ، از هیچ چیزی تعجب نمی کنم
او هر مسابقه را انجام می دهد. بازیکنان با همه مشکلات امروز ، مهمترین بازیکنان در سیستم هستند. ما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف بسیار خوبی بازی می کنیم و مشخص است بازی سخت خواهد بود . ما می دانیم که باید به لندن برویم و خود را امتحان کنیم.
ما به همه در جلو نیاز داریم ، این همان چیزی است که سعی می کنیم انجام دهیم. ما با تیمی روبرو هستیم که عبور از آن در نیمه نهایی دشوار است ، از کاری که انجام می دهیم اطمینان داریم و در هر مسابقه سه یا چهار گل نخواهیم خورد.

زیدان درباره عدم شکست توخل🔻

من مربی هستم و بازیکنان به کاری که انجام می دهند اعتقاد دارند. ما از کیفیتی که در اختیار داریم باخبریم و فقط قادر به انجام بازی در بهترین حالت هستیم. هر سه روز بازی دشوار است اما فکر می کنیم این کار را می توانیم انجام دهیم ، ما برای گلزنی و پیروزی به لندن می رویم.

زیدان درباره راموس🔻

امیدوارم او برای بازگشت با ما باشد ، او هنوز با تیم تمرین نکرده است اما امیدوارم هرچه زودتر برگردد. در مورد مندی و والورده هم همینطور است ، من همه بازیکنان را با تیمم می خواهم.

نوشته‌های مشابه