| | |

مایک منیان : نمی خواستم دروازبان شوم اتفاقی بود

فوتبال724– مایک منیان هرگز متوقف نمی‌شود، او همیشه فعال است: چه در زمین فوتبال، چه در تعطیلات با خانواده‌اش یا گرفتن عکس با یک خانه مد. دروازه بان روسونری به مناسبت راه اندازی مجموعه کپسولی خود، خط ورزشی، با میسونی مصاحبه ای با اسپورت ویک انجام داد. در مورد موضوعاتی که کمی از شخصیت او و بسیاری از باشگاه را پوشش داده شده است.

بدون ترس

در اولین سوالی که واقعاً ذاتی میلان است، منیان تمام شخصیت خود را نشان می‌دهد، یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد او بلافاصله فراتر از بازی‌هایش در زمین وارد قلب هواداران شود:

نگران فصل جدید هستید؟ هرگز نگران نبودم. چالش‌های جدید، آزمون‌های جدید خواهد بود: و این دقیقاً همان چیزی است که من دوست دارم.

تقریباً یک شعار خلاصه از اینکه شماره 16 روسونری چیست. سپس شوخی در مورد سبک بازی نامتعارف او:

برای من مهم است که فراتر از عملکردم باشم، نقش من محدود به محوطه جریمه نیست، من با هم تیمی هایم زیاد صحبت می کنم تا حرکات حریف را پیش بینی کنم. همیشه این ذهنیت را داشتم چون فکر می‌کنم برای تیم مفید است.

دروازه بانی که همیشه می‌خواهد بهترینش را بدهد اما همیشه گروه را در اولویت قرار می‌دهد:

اگر بازی خوبی انجام دهم اما تیم ببازد، هرگز راضی نخواهم شد.

و با این حال، به عنوان یک جوان، او نمی خواست دروازبان باشد…

من یک مهاجم یا شماره 10 بودم، نمی خواستم وارد دروازه شوم. به طور تصادفی به آنجا رسیدم و در کودکی من در سن 10 تا 12 سالگی در کلرفونتین، آکادمی ملی فوتبال فرانسه تست دادم. مربی که من را در آزمون همراهی کرد، مرا به چالش کشید: “اگر به آخرین مرحله انتخابی راه پیدا کنی، یک بازیکن خواهی ماند. دروازه بان. خوشبختانه یا متأسفانه این اتفاق افتاد. در آن زمان، من توسط پی اس جی تعقیب شدم و این مرا متقاعد کرد که در دروازه بمانم اما بعدا میل به بازی و شرکت در بازی را حفظ کردم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید