|

بیانیه رسمی بایرن مونیخ در قبال پست اینستاگرام نصیر مزروعی بازیکن مراکشی این تیم در قبال جنگ اسرائیل و حماس

فوتبال۷۲۴ – باشگاه بایرن مونیخ در پی حمایت نصیر مزروعی بازیکن مراکشی این تیم از جنبش اعتزاضی فلسطینیان،این بازیکن را موقتا به حالت تعلیق در اورده بود که البته بازیکن با مصدومیتی جزئی از اردوی تیم ملی در فیفا دی برگشته بود

 

حالا تیم بایرن مونیخ آلمان در بیانیه رسمی باشگاه به این موضوع پرداخته است:

 

🎙بایرن مونیخ این هفته گفت و گوی مفصل و شفافی با نصیر مزروعی داشت. دلیل این بحث، پست های مزروعی در اینستاگرام در مورد تروریسم علیه اسرائیل تقریباً دو هفته پیش بود که خشم و انتقاد را به دنبال داشت.

 

کریستین دریسن مدیر عامل تیم بایرن مونیخ در این مورد گفت:

 

🎙 مزرویی به طور قابل اعتماد به ما اطمینان داده است که به عنوان یک فرد صلح طلب قاطعانه تروریسم و جنگ را رد می کند و هرگز قصد ایجاد خشم با انتشار این موضوع را نداشته است. بایرن حمله حماس به اسرائیل را محکوم می کند.

 

نصیر مزروعی همچنین اعلام کرد:

 

🎙«من تمام تروریسم و سازمان‌های تروریستی را محکوم می‌کنم».

 

 

🧾بایرن مونیخ و مزروعی به شدت با انتقال درگیری و خشونت در خاورمیانه به آلمان که متعهد به صلح است، مخالف هستند. نفرت و خشونت از هر نوعی در فرهنگ سیاسی آلمان جایی ندارد.باشگاه بایرن در کنار جامعه یهودی آلمان و اسرائیل است. هیچ چیز کشتار کودکان و خانواده ها را توجیه نمی کند.اف سی بایرن معتقد است که فوتبال باید قدرت آشتی خود را بین فرهنگ های مختلف به ویژه در سخت ترین لحظات آزاد کند. مزرویی در ترکیب بایرن مونیخ باقی خواهد ماند اما به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهد بود..

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید