راست بایرن
| | | | |

سمت راست بایرن باز هم دستخوش تغییر خواهد شد

فوتبال724– مدیران مونیخی برای سمت راست بایرن چه برنامه ای دارند؟ آلوارو اودریوزولا احتمالاً بعد از فصل بایرن را ترک خواهد کرد و فعلا به رئال مادرید باز خواهد گشت. جستجوی برای جایگزین وی آغاز شده است.

در چند سال گذشته ابتدا یاشوا کیمیچ سمت راست دفاع بازی می کرد ولی او منتقل شد به هافبک وسط، سپس پاوارد خریداری شد و فصل جاری در بیشتر بازی ها در دفاع راست بازی کرد. ولی حالا او هم تمایلی به بازی در سمت راست ندارد.

به نظر می رسد باشگاه بایرن درباره آلوارو اودریوزولا تصمیم نهایی را گرفته است، و طبق اخبار اسپرت وان، مدافع راست بعد از فصل جاری قهرمان آلمان را ترک می کند.

اودریوزولا در پنجره نقل و انتقالات قبلی به صورت قرضی تا پایان فصل به بایرن رفته بود، اما درباره خرید او با رئال مادرید مذاکره نشده است. قبل از توقف بازی های این فصل در ماه مارس، این بازیکن 24 ساله فقط 2 بازی برای بایرن انجام داده بود.

با وجود بازگشت برنامه ریزی شده اودریوزولا به رئال، احتمالاً باشگاه بوندسلیگایی به دنبال یک دفاع راست جدید برای فصل آینده و تقویت خط دفاعی خود می‌رود. بنجامین پاوارد که پیش از این در این پست بازی می‌کرد، اخیراً اعلام کرده بود که دوست دارد در دفاع مرکزی بازی کند.

سرجینو دست از آژاکس آمستردام پیش از این در زمستان با بایرن مونیخ در ارتباط بود. اخیراً نیز شایعات پیرامون پیر کالولو از المپیک لیون وجود دارد. با وجود این کالولو احتمالاً برای تیم دوم بایرن مونیخ استفاده خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید