ویلیان بارسلونا
| | | | | |

ریوالدو : ویلیان می تواند در بارسلونا عملکرد خوبی داشته باشد

فوتبال724– ریوالدو‌ می‌گوید ویلیان در صورت ترک‌ چلسی و آمدن به بارسلونا می تواند خوب عمل کند. و حتی از کار کردن مجدد با ژوزه مورینیو سرمربی پیشین چلسی در تاتنهام برای او گزینه بهتری خواهد بود.

به هر حال ویلیان و چلسی برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده اند، و به نظر می رسد ویلیان قصد دارد فصل آینده فوتبال خود را در خارج از غرب لندن بازی کند.

ریوالدو در مورد اینکه چرا هموطن خود را به بارسلونا پیشنهاد می دهد می گوید:

ویلیان در گذشته با بارسلونا ارتباط داشته است و فکر می کنم او به دلیل شخصیت و توانایی خود در تصمیم‌گیری در لحظه های مهم می تواند در آنجا خوب عمل کند.

وی گفت:

در چند سال گذشته، بارسلونا بازیکنان بزرگی مانند آنتوان گریزمان را جذب کرده، که هنوز بهترین زوج را با لیونل مسی تشکیل نداده است. شاید مسئولیت و فشار برای آنها بیش از حد توانشان بوده است.

اسطوره برزیلی بارسلونا گفت:

من نمی دانم که کار چطور برای ویلیان کار پیش خواهد رفت، اما آنچه من پیشنهاد می کنم این است که بارسلونا باید ستارگان بزرگتر را به عنوان هدف خود در بازار در نظر بگیرد، زیرا اوضاع اخیراً در بازار نقل و انتقالات برای آنها خوب پیش نرفته است.

به نظر می رسد بازیکنان از حضور مسی وحشت‌زده می شوند و این یک مشکل برای این باشگاه بوده است. این باشگاه باید شخصیت بازیکن را با دقت ارزیابی کند، توانایی او را برای موفقیت و هماهنگی در نیوکمپ بسنجد.

در حالی که بارسا برای هر بازیکنی گزینه ای جذاب است، ویلیان در گذشته اظهار داشته که امیدوار است در انگلیس بماند. با توجه به این نکته، ریوالدو معتقد است که ویلیان ممکن است وسوسه شود و به مربی سابقش، مورینیو، در تاتنهام بپیوندد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید