| | |

کنفرانس خبری متس هوملس

در مورد بازگشت به تیم ملی:

«خوب بود. دوباره چهره های آشنای زیادی دیدم. هنگام ورودم کمی عصبی تر از حد معمول بودم. ما در حال انجام تمرینات فشرده هستیم و اولویت های خاصی را برای تمرین تعیین کرده ایم. بعنوان مثال ضربات ایستگاهی. چند روز اول خوب بود.»

Image

در مورد کنار گذاشته شدن از تیم ملی:

«این موضوع دردناک بود. هیچ یک از ما سه نفر (من، مولر و بواتنگ) این موضوع را کتمان را نکردیم. یکی از اهداف من تلاش برای بازگشت به تیم ملی بود. همیشه برای من افتخار است که برای آلمان بازی کنم.»

 

درباره روديگر :

«تونی نشان داده است به صورت انفرادی يک بازيكن كاملا برجسته است. هر زمان كه بازی های او را ديده ام، تقريبا می توانم در مورد [یک بازیکن در] كلاس جهانی صحبت كنم. ولی ما در این پست بازیکنان زیادی داریم.»

Image

درباره فرانسه :

«آنها حمله و دفاع پر پر انگیزه ای دارند. ما قبل از بازی با آنها خواهیم فهمید چگونه مقابل آنها بازی کنیم. با بنزما از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. شما به تنهایی نمی توانید آنها را تحت کنترل خود در آورید. اینکار فقط از عهده یک تیم ساخته است.»

 

درمورد مانوئل نویر :

«او بهترین دروازه بانی است که من تا بحال دیده ام. تمام. هیچ مشکلی برای هماهنگی بین ما وجود نخواهد داشت، بلکه بیشتر هردو از بازی هم سود می بریم.»

Image

در مورد یوآخیم لوو :

«هیچ وقت مشکلی بین ما نبود. طی شش ماه گذشته پیام ها و تماس های تلفنی بین ما وجود داشته است. او گفت که من می توانم به تیم کمک زیادی بکنم.»

Image

حذف احتمالی از مرحله گروهی در یورو ؟

«نیازی به ترسیدن از این موضوع نیست. من می دانم که وقتی کیفیت خود را در زمین ارائه کنیم، از گروه صعود خواهیم کرد. جلسات تمرینی من را بسیار مطمئن می کند. ما از کیفیت فردی بالایی در تیم برخوردار هستیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید